خبرگزاری کار ایران

کارینو: به خاطر شکست متاسفم اما به ایران تبریک می‌گویم/اشتباه بد از طرف ما بود

asdasd
کد خبر : ۴۰۶۹۹۲

سرمربی تیم ملی قطر گفت:اول می خواهم به تیم ایران بابت این برد و سه امتیاز تبریک بگویم به بازیکنانم هم بخاطر تلاششان تبریک می‌گویم بخاطر شکست متاسف هستیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، خوزه مانوئل کارینو بعد از شکست 2 بر صفر مقابل ایران در نشست خبری گفت: اول می خواهم به تیم ایران بابت این برد و سه امتیاز تبریک بگویم به بازیکنانم هم بخاطر تلاششان تبریک می‌گویم بخاطر شکست متاسف هستیم. تیم ما سعی خوبی داشت و می‌خواستیم پیروز شویم و شناخت خوبی از هم داشتیم و فضا برای هر دو تیم کم بود و نمایش دو تیم نزدیک به هم  بود و تیم ایران قصد داشت از توپ های بلند به گل برسد و ما راه های نفوذ را بستیم هرچند در پایان بازی اشتباهاتی داشتیم که باعث شد دروازه ما باز شود و بازی را باختیم.

کارینو در مورد وقت کشی بازیکنان تیمش در جریان بازی و اینکه این مساله باعث نشد قطر ضربه بخورد، گفت: این موضوع را اصلا قبول ندارم زیرا هیچ تلاشی برای وقت کشی نداشتیم.

سرمربی تیم قطر در مورد اینکه گل اول ایران آفساید بود یا نه و در اواخر مسابقه هم اتفاقات ناخوشایندی رخ داد، گفت: بازی سخت و نفسگیر برای هر دو تیم بود گل می‌توانست آفساید باشد اما قبول کنید که اشتباه بد از طرف ما بود و ضربه بد را گلر ما زد و داور در جای خوبی ایستاده بود و او در مورد گل تصمیم گیری کرد.

وی در مورد اینکه شما خونسرد هستید اما چرا در اواخر مسابقه رفتاری خشونت آمیز نشان دادید آیا می‌خواستید که رفتار نیمکت ایران را تلافی کنید، گفت: فکر می کنم بازی در مجموع عادی بود و هر دو تیم برای برد تلاش می‌کردند شاید بازیکنان ما خشن رفتار کردند ولی نیمکت ایران هم رفتاری مشابه ما داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز