خبرگزاری کار ایران

مدیر فرهنگسرای جوان ارومیه خبر داد:

افزایش حمایت مردم ، هنرمندان و سیاسیون از کمپین احیای دریاچه ارومیه

asdasd
کد خبر : ۴۰۶۹۸۰

حمایت چهره‌های سرشناس هنری و مردمی از کمپین احیای دریاچه ارومیه ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، پس از  درخواست فرهنگسرای جوان و ستاد احیا دریاچه ارومیه از رضا کیانیان چهره معروف سینمای ایران و فعال محیط زیست، مبنی بر  حمایت از کمپین با عنوان«من_دریاچه_ارومیه_»هستم، رضا کیانیان در اقدامی درخور تحسین با حمایت از کمپین مذکور و فراخواندن سایر هنرمندان و اقشار مختلف مردم و مسئولین برای پیوستن به این کمپین مردمی دعوت کرد.
 
موجی از حمایت چهره‌های سرشناس هنری و مردمی مانند پرویز پرستویی، رخشان بنی‌اعتماد، یغما گلرویی، امیر آقایی، هادی بهادری نماینده ارومیه در مجلس و ... با امضای حمایتی خود از کمپین مذکور توجهات فراوانی را به سوی مساله  احیا دریاچه ارومیه جلب کردند.
 
رضا کیانیان مردادماه امسال از سوی ستاد احیای دریاچه ارومیه و فرهنگسرای جوان ارومیه به عنوان حامی احیای دریاچه ارومیه انتخاب شد و در این راستا با درخواست برای حمایت از دریاچه ارومیه، روزهای پر مشغله‌ای را در جلب حمایت و پیوستن به کمپین#من_دریاچه_ارومیه_هستم می‌گذراند. 
 
علاقه‌مندان به محیط زیست و دریاچه ارومیه می‌توانند از طریق آدرس http://yon.ir/t5E2 در کمتر از یک دقیقه حمایت خود را از احیای دریاچه ارومیه اعلام کنند. 
 
شایان ذکر است، رضا کیانیان پیش از این با بازدید از آبشار سوله دوکل در کمپین حمایت از آبشار سوله دوکل ارومیه نیز حمایت خود را از حفظ این آبشار اعلام کرده بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز