خبرگزاری کار ایران

برای آماده سازی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا

اردوی تیم ملی با 13 وزنه بردار از 13 شهریور آغاز می‌شود

تیم ملی وزنه برداری جوانان کشورمان که سعی دارد خود را برای مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در ژاپن آماده کند، اردوی آماده سازی خود را از 13 شهریور با 13 وزنه بردار در کمپ تیم‌های ملی آغاز خواهد کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ اردوی تیم ملی جوانان با 13 وزنه بردار جوان از روز شنبه(13 شهریور) تشکیل می شود که وحید ربیعی بعنوان سرمربی و فراز رامهرمزی نیز بعنوان مربی همچنان هدایت فنی تیم ملی وزنه برداری جوانان را تا مسابقات آسیایی جوانان در ژاپن ادامه می دهند.

گفتنی است؛ تمامی وزنه برداران در سال 95 و در بدو ورود به اردوی تیم ملی مستلزم به آزمایش تست دوپینگ هستند. ملی پوشان جوان نیز پس از اخذ تست دوپینگ و محرز شدن پاکی و سلامتی کامل مجوز ادامه فعالیت در اردوی تیم ملی جوانان را کسب می کنند. در غیر اینصورت ملی پوشان دعوت شده به اردوی جوانان اگر از بابت دوپینگ مشکلی داشته باشند قطعا طبق قانون با خاطیان برخورد می شود. 

لازم به ذکر است؛ وزنه بردارانی که نامشان در حوضچه جهانی وادا (بابت اخذ تست دوپینگ)قرار دارد و توسط کادرفنی به تیم ملی دعوت می شوند ، اگر از حضور در اردو سرباز زده و مثل سایر ملی پوشان در محل برگزاری اردوهای ملی حضور پیدا نکنند، قطعا بعنوان وزنه بردار بازنشسته به حساب آمده و نامشان از گردونه وزنه برداران فعال خارج خواهد شد.

 

برهمین اساس نفرات دعوت شده در اوزان مختلف به شرح زیر می‌باشند:

دسته 62 کیلوگرم: علیرضا طاهریان

دسته 77 کیلوگرم: مصطفی زارعی

دسته 85 کیلوگرم: عارف خاکی و رامین ولی پور

دسته 94 کیلوگرم: رضابیرالوند، مهردادقهرمانی و رحمان اورامه

دسته 105 کیلو گرم: پیمان جان، علیرضا دهقان و محمدحسین رئیسی 

دسته 105+ کیلوگرم: امیرحسین فضلی، علیرضاسلیمانی و سعید رضازاده

لازم به ذکر است؛ مسابقات قهرمانی جوانان آسیا از اواسط آبان  ماه در ژاپن برگزار می‌شود.

 

کد خبر : ۴۰۶۹۳۹