خبرگزاری کار ایران

محمودی: خیلی وقت بود مدال نگرفته بودیم

بازیکن تیم بانک سرمایه گفت: قهرمانی در باشگاه‌های آسیا خیلی ارزش دارد، چون خیلی وقت بود مدال نگرفته بودیم و دل‌مان مدال می‌خواست.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، شهرام محمودی، قطر پاسور تیم بانک سرمایه که به عنوان با ارزش‌ترین بازیکن رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا معرفی شد، پس از قهرمانی در آسیا اظهار داشت: تیم العربی تیم خیلی خوبی بود و بازیکنانش با انگیزه کار می‌کردند، اما ما هم خیلی خوب بودیم و خدا را شکر به مقام قهرمانی که لیاقتش را داشتیم رسیدیم. فکر می‌کنم جام قهرمانی باید به ایران می‌آمد که آمد. این قهرمانی خیلی  ارزش دارد، چون خیلی وقت بود مدال نگرفته بودیم و دل‌مان مدال می‌خواست.

وی افزود: بازی فینال با تیم العربی بازی سختی بود. ست اول ما چهار، پنج پوئن پیش بودیم اما کمی که تعلل کردیم، تیم العربی خودش را رساند و حتی پیشی هم گرفت تا دو تیم در امتیاز 24-24 برابر شدیم، اما ما با اشتباه خودمان ست اول را باختیم وگرنه 3 بر صفر بازی را می‌بردیم.

محمودی ادامه داد: بازیکنان تیم العربی خیلی خوب بازی کردند و اینطور نبود که بازی را رها کنند و تا لحظه آخر جنگیدند. البته ما هم کم نیاوردیم و خیلی منطقی و بهتر از آنها بازی کردیم. بازیکنان العربی دریافت‌های خوبی داشتند، اما ما براساس آنالیزی که کرده بودیم پیش رفتیم و توانستیم  پیروز میدان باشیم. تیم العربی با ویسوتو و کواسویچ دو بازیکن تراز اول و دو بازیکن کوبایی در واقع تیمی بین‌المللی بود، اما ما بهتر بازی کردیم و لیاقت برد را داشتیم.

کد خبر : ۴۰۶۸۷۰