خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان- فرانسه

دلخانی به مدال برنز رسید/ الیاسی پنجم شد

روز دوم و پایانی رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان، از ظهر امروز (به وقت ایران) در شهر ماکون فرانسه در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پایان مرحله مقدماتی این رقابت ها چهار نماینده کشتی فرنگی ایران به دیدار رده بندی راه یافتند که دو نماینده کشورمان تاکنون به مصاف حریفان رفتند و میثم دلخانی در وزن 55 کیلوگرم صاحب مدال برنز شد و محمد مراد الیاسی در وزن 66 کیلوگرم پنجم شد.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم میثم دلخانی در دور نخست به مصاف هلاری ماگیسالو از کشور استونی رفت و در مدت زمان یک دقیقه و 29 ثانیه با ضربه فنی به برتری رسید. وی در دور بعد نیز آرتور پتروسیان از روسیه را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. دلخانی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 15 بر 7 از سد یرنور فیداخمتوف از قزاقستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل یو نامبا از ژاپن با نتیجه 7 بر صفر شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. وی برای کسب مدال برنز به مصاف ژورا آبو ویان از اوکراین رفت و با نتیجه 8 بر صفر پیروز شد و به مدال برنز رسید.

در وزن 66 کیلوگرم محمد مرادالیاسی در دور اول مقابل تانتینا از فرانسه که از حمایت هموطنان خود برخوردار بود به روی تشک رفت و در پایان موفق شد با نتیجه 4 بر 2 به برتری دست یابد و راهی مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها شود. وی در دور بعد به مصاف فریلوور از سوییس رفت و در پایان 6 بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. مراد الیاسی در این مرحله با نتیجه 9 بر صفر ایشوا هو از چین را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل راماز زوئیدزه از گرجستان را با نتیجه 7 بر 5 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. الیاسی در این دیدار با نتیجه 9 بر 4 مغلوب محمد ابراهیم الساید از مصر شد و به عنوان پنجم رسید.

در وزن 84 کیلوگرم آرمان علیزاده پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف سونیل کومار از هند رفت و با ضربه فنی به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها شد. وی در دور بعد مقابل اسلام عباس اف از آذربایجان با نتیجه 14 بر 6 شکست خورد.، اما با حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، علیزاده به گروه بازنده ها رفت. علیزاده در این مرحله  لوکاس استوداچر از اتریش را با نتیجه 10 بر 2 شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد. حریف علیزاده در این دیدار والاس دوبرووین از روسیه است.

امین میرزازاده نیز در وزن 120 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم و در مرحله یک هشتم نهایی مقابل زویادی پاتاریدزه از گرجستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه 4 بر یک شکست خورد، اما با توجه به حضور کشتی گیر گرجستانی در دیدار فینال، میرزازاده به مرحله شانس مجدد رفت. وی در این مرحله گامزات خان اسرافیلوف از آذربایجان را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد. حریف میرزازاده در این دیدار فرنس الماسی از مجارستان است.

 

کد خبر : ۴۰۶۸۰۵