خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا

ورود ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به پرونده تخلف شهرداری تهران/ پالیزدار: در حال بررسی ابعاد مساله هستیم

دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی از ورود به پرونده تخلف شهرداری تهران خبر داد و گفت: در حال بررسی ابعاد این پرونده هستیم.

کاظم پالیزدار در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در مورد اینکه آیا ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در ارتباط با بحث تخلف شهرداری تهران در بحث واگذاری املاک به برخی از مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر ورود کرده است، گفت:‌ در این مورد ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به مساله قطعا ورود دارد و اگر لازم باشد در زمان مناسب اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه هم‌اکنون در حال بررسی موضوع تخلف شهرداری و شورای شهر تهران هستیم، گفت: خیلی‌ها مدعی هستند که این گزارش‌های منتشر شده درست نیست. برای همین ما باید ابعاد این پرونده را بررسی کنیم.

پالیزدار خاطرنشان کرد: در بررسی‌های خود گزارش‌ها و استعلام‌های لازم را از مبادی و نهادهای نظارتی ذیربط دریافت خواهیم کرد.

دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: فراموش نکنیم که ما ستاد هستیم و ستاد هم یک نهاد فراقوه‌ای است و تنها مربوط به دولت نیست.

او در مورد فیلتر شدن سایت معماری‌نیوز که برخی از اطلاعات مرتبط با این تخلف را منتشر کرده بود، گفت:  این اقدام بنا به دستور مرجع قانونی صورت گرفته است و این مرجع حتما برای خود مستنداتی داشته و به نتایجی رسیده است.  به هر حال ما این موضوع را رصد و پیگیری می‌کنیم و نسبت به آن بی‌تفاوت نخواهیم بود.

دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: ما در  جریان این موضوع هستیم و دبیرخانه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در حال بررسی این مساله است.

وی در مورد زمان اطلاع‌رسانی جزئیات بررسی‌های ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: ما باید استعلام‌های لازم را از دستگاه‌های نظارتی و نهادهای فراقوه‌ای دریافت کنیم در این رابطه حتی از خود شهرداری تهران هم توضیح خواهیم خواست.

کد خبر : ۴۰۶۷۸۱