خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز:

تماشاگران دورودی جواهر هستند

asdasd
کد خبر : ۴۰۶۷۳

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت: تماشاگران دورودی جواهر و بسیار ارزشمند هستند.ی در ارتباط با حضور بازیکنان خارجی ایرانی‌تبار در تیم ملی گفت: البته اینکه تیم ملی با تمام قوا به مصاف حریفان برود حرفی نیست اما باید به بازیکنان داخلی که در کشور وجود دارند اعتماد بیشتری شود.

 خرم آباد-ایلنا:سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت: تماشاگران دورودی جواهر و بسیار ارزشمند هستند.ی در ارتباط با حضور بازیکنان خارجی ایرانی‌تبار در تیم ملی گفت: البته اینکه تیم ملی با تمام قوا به مصاف حریفان برود حرفی نیست اما باید به بازیکنان داخلی که در کشور وجود دارند اعتماد بیشتری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، محمود یاوری لحظاتی پیش پس از بازی تیمش در مقابل گهر دورود که در ورزشگاه تختی شهرستان دورود برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: تماشاگران دورودی امروز خیلی خوب و ارزشمند تیم خود را تشویق کردند و جای تقدیر و تشکر دارد.

وی یادآور شد: ورزشگاه تختی دورود برای بازی‌های لیگ برتری مناسب نیست.

یاوری تصریح کرد: امروز بازیکنان ما یک بازی بسیار خوب و شناور را انجام دادند و می‌توانستیم با گل‌های بیشتر گهر دورود را در خانه شکست دهیم‌.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت: به نظر من داوری در این بازی هیچگونه مشکلی نداشته است.

وی در ارتباط با حضور بازیکنان خارجی ایرانی‌تبار در تیم ملی گفت: البته اینکه تیم ملی با تمام قوا به مصاف حریفان برود حرفی نیست اما باید به بازیکنان داخلی که در کشور وجود دارند اعتماد بیشتری شود.

یاوری در ارتباط با کناره‌گیری مهدی رحمتی از تیم ملی گفت: کار مهدی رحمتی عاقلانه نبوده و از روی احساسات تصمیم گرفته است.

وی تصریح کرد: کی‌روش حق ندارد با احساسات بازیکنان ملی همچون رحمتی بازی کند و کنار گذاشتن رحمتی به طور کلی کار ناسنجیده است، امیدواریم هرچه سریع‌تر مشکل رحمتی برطرف شود.

یاوری در ادامه گفت: از بازی امروز راضی هستم و خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز این بازی را بدست بیاوریم.

لازم به ذکر است در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال تیم فجر سپاسی شیراز با 3 گل گهر دورود را مغلوب کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز