خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس کل بیمه مرکزی؛

از خدمات بازنشستگان بیمه مرکزی تقدیر شد

بازنشستگی یک وضعیت جدید شغلی است ولی نباید فراموش کرد بازنشستگان با خدمات ارزشمندی که در طول سالها فعالیت ارائه کرده اند زمینه ساز رشد و بالندگی صنعت بیمه شدند .

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی عبدالناصر همتی رئیس کل بیمه مرکزی در جلسه ای که با حضور رئیس و نایب رئیس کانون بازنشستگان بیمه مرکزی به منظور قدردانی و تجلیل از بازنشستگان سال جاری بیمه مرکزی برگزارشد،گفت: بازنشستگی به معنای پایان خدمت نیست و بازنشستگان بیمه مرکزی  به عنوان مشاوران باتجربه و متخصص می تواننددر شرکت های خصوصی بیمه ایفای نقش نمایند .
وی ابراز امیدواری کرد که بتوان در اصلاح دریافتی بازنشستگان سالهای خیلی دور بیمه مرکزی اقدام مفیدی انجام داد.
دراین مراسم مجید بهزادپور معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی  نیز به گسترش فعالیت های کانون بازنشستگان بیمه مرکزی اشاره کرد و افزود: با خروج نیروهای با تجربه و متخصص خلا این نیروها در سازمان احساس می شود و هنر مدیریت استفاده بهینه از این تجارب است.
گفتنی است در این نشست ۱۲ نفر از بازنشستگان بیمه مرکزی به ارائه دیدگاه های خود پرداختند و اعضای هیات عامل نیز به مسائل مطروحه پاسخ دادند و در پایان ازسوی رئیس کل بیمه مرکزی با اهداء لوح از بازنشستگان تقدیر شد.

 

 

کد خبر : ۴۰۶۶۷۴