خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

رسانه‌ها حقایق را به مردم بازگو کنند/هفته دولت باید با نقد درونی دستگاه‌ها همراه باشد

asdasd
کد خبر : ۴۰۶۴۰۹

استاندار زنجان ، با بیان اینکه رسانه ها در جامعه نقش اساسی دارند، افزود: ایران بعنوان کشور اسلامی و شیعه است که خروجی رفتار و کردار مسئولین حائز اهمیت در نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، اسد اله درویش امیری، شامگاه سه شنبه (9شهریور) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اگر رسانه ها و جامعه خبری زمینه بیان حقایق را داشته باشند به شایستگی به وظایف خود عمل می کنند، اظهارداشت: رسانه ها می‌توانند دارای نقش مهمی بین مردم ومسئولین در جامعه داشته باشند.

استاندار زنجان ، کمک رسانه‌ها را در ایجاد اعتماد مردم به دولت مهم ارزیابی کرد وگفت: اصحاب رسانه باید حقایق را به مردم باز گو کنند.

وی، در ادامه با بیان اینکه خبرنگاران در لابه لای مردم و دارای ارتباط تنگاتنگ با مردم هستند،تصریح کرد: رسانه ها و خبرنگاران باید از مسیر درست و صحیح اطلاع رسانی کنند.

استاندار زنجان، همچنین  با اشاره به وجود سلایق گوناگون سیاسی و اختلاف سلیقه در بین اصحاب رسانه در جامعه یادآورشد: هوشیاری و دقت نظر در اطلاع رسانی با در نظر گرفتن نقاط قوت باشد.

استاندار زنجان، با بیان اینکه هفته دولت بعنوان فرصت مطلوب برای ارائه کارنامه دولت به مردم است، خاطر نشان کرد: مهمترین مسئله در برنامه اجرایی هفته دولت به ثمر رساندن پروژه ها است.

درویش امیری، در پایان سخنان خود، نقد درونی دستگاههای اداری و اجرایی را در هفته دولت مهم ارزیابی کرد وگفت: هفته دولت باید با نقد درونی دستگاه‌ها همراه باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز