خبرگزاری کار ایران

آیت الله اشرفی اصفهانی:

عدم تحقق وعده‌های مسوولان مردم را دلسرد كرده است

کد خبر : ۴۰۶۳۴

تمام دروغ‌ها و خلاف واقع‌ها و وعده‌هایی که یکی از هزار آن در جامعه محقق نشده است دلیل اصلی عدم دیده شدن زحمات ریاست جمهوری‌های قبلی از مقام معظم رهبری تا خاتمی است.

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: تمام دروغ‌ها و خلاف واقع‌ها و وعده‌هایی که یکی از هزار آن در جامعه محقق نشده است دلیل اصلی عدم دیده شدن زحمات ریاست جمهوری‌های قبلی از مقام معظم رهبری تا خاتمی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت الله اشرفی اصفهانی در یازدهمین کنگره حزب مردم سالاری ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) و سالروز ورود امام به کشور گفت: ۵۰ سال است که از نهضت روحانیت می‌گذرد. چنین نهضتی در هیچ جامعه‌ای به وجود نیامده بود اما امام (ره) توانست با دستان پرتوان خود این نهضت را تشکیل دهد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: امروز این امانت بزرگ و الهی به دست ما افتاده است و امام (ره) در وصیت نامه خود نسبت به حفظ این نهضت به ما سفارش کرده است اما باید از خود بپرسیم که چه مقدار از وصیت الهی امام بعد از گذشت بیست و اندی سال از ارتحال امام در جامعه محقق شده است.

اشرفی اصفهانی بیان کرد: ‌در این موقعیت حساس که زنگ انتخابات زده شده است ما باید پاسدار خون شهدا و این نهضت الهی باشیم و ما احساس مسئولیت می‌کنیم که از انقلاب امانت امام خمینی حفاظت کنیم و به ندای امام عزیزمان که فرمودند همه مردم باید با شور و عشق و هیجان در انتخابات حضور داشته باشند و پاسدار انقلاب باشند گوش فرا دهیم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه خاطرنشان کرد: امروز باید ببنیم که چه مساله‌ای برای انتخابات پیش آمده که مردم نسبت به انتخابات بی‌تفاوت شده‌اند كه به اعتقاد من این مساله را در این باید جستجو کرد که همه افراد از ریاست جمهوری مقام معظم رهبری تا هاشمی و خاتمی آمدند زحمت کشیدند اما به دلیل حرف‌های دروغ و خلاف واقع زحمات و تلاش‌های این عزیزان در جامعه دیده نمی‌شود.

وی افزود: به آنچه گفته شد عمل نشد و یکی از هزاران وعده گفته شده در دوران کنونی محقق نشده كه این مساله مردم را از انتخابات دلسرد کرده است.

اشرفی اصفهانی بیان کرد: این کنگره به موقع و به جا برگزار شده است و امیدواریم اثرات این کنگره را در جامعه شاهد باشیم.

این فعال سیاسی تصریح کرد: امروز احساس تکلیف شرعی و الهی می‌کنیم و به دنبال این هستیم که ندای امام عزیزمان در جامعه پایمال نشود چراکه امام (ره) بیان کردند که مردم باید فردی لایق را که می‌تواند این کشتی را به ساحل نجات برساند شناسایی کنند و به او رای دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه باید بدانند که جامعه بدون احزاب معنا ندارد و احزاب باید جایگاه واقعی خود را بیابند و اگر به این سمت سوق پیدا کنند قطعا جامعه از چند دستگی به دور خواهند ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز