خبرگزاری کار ایران

عادلی خبر داد:

آغاز مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن‌کریم در گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۰۶۳۲۸

مدیرکل اوقاف استان‌ گیلان از آغاز مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن‌کریم در سالن همایش‌های مخابرات گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت‌الاسلام و المسلمین عادلی، از آغاز مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم خبر داد و گفت: سازمان اوقافسال ۹۱ طرح تربیت حافظان قرآن را برای تربیت یک‌میلیون حافظ قرآن‌کریم ابلاغ کرد که استان‌گیلان در تحقق این برنامه بزرگ قرآنی تاکنون توانسته بسیار موفق عمل کند.

وی همچنین گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان در تلاش است در اجرای این طرح و تربیت حافظان قرآن‌کریم پیشرو باشد و استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه را در برنامه‌های خود قرار داده است. 
 
عادلی در ادامه اظهار داشت:  مراسم افتتاحیه مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم از امروز در سالن همایش‌های مخابرات گیلان برگزار می‌شود و در آن بیش از 300 نفر در دو بخش خواهران و برادران تا تاریخ 12 شهریورماه خواهند کرد.
 
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان افزود: راه‌یافتگان متسابق در این مرحله مستقیم به مسابقات کشوری قرآن‌کریم که مهرماه 95 به میزبانی استان گیلان در مجتمع زیباکنار برگزار خواهد شد راه پیدا خواهند کرد .
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز