خبرگزاری کار ایران

وکیل خانواده روح‌الامینی در گفت‌وگو با ایلنا:

جزییات دادگاه تجدیدنظر مرتضوی در پرونده کهریزک/ زمان جلسه بعدی هنوز مشخص نیست

وکیل خانواده روح‌الامینی با اشاره به حضور اولیای دم در این جلسه گفت: آقای روح‌الامینی به همراه همسرش در این جلسه حضور داشت.

میرمجید طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به جلسه امروز رسیدگی به اتهامات سعید مرتضوی در پرونده کهریزک عنوان کرد: جلسه امروز در حالی به پایان رسید که هنوز جلسات رسیدگی به این پرونده ادامه خواهد داشت.

او افزود: در جلسه امروز آقای مرتضوی در دادگاه حاضر شد و در جایگاه دفاع از خود هم مطالبی را مطرح کرد، ما هم مواردی را عنوان کردیم و بقیه مباحث به جلسه آینده موکول شد که البته زمان جلسه آینده هنوز مشخص نشده است.

وکیل خانواده روح‌الامینی با اشاره به حضور اولیای دم در این جلسه گفت: آقای روح‌الامینی به همراه همسرش در این جلسه حضور داشت.

پیش از این دادگاه برای مرتضوی در مورد پرونده کهریزک در خصوص اتهامات معاونت در قتل و معاونت در تنظیم گزارش خلاف واقع، حکم برائت صادر کرده بود که با اعتراض خانواده روح الامینی به این حکم، همین پرونده به دیوان عالی کشور رفت و در آنجا تشخیص داده شد که این پرونده باید در دادگاه تجدیدنظر مورد رسیدگی قرار گیرد.

بر همین اساس جلسه امروز ساعت ۹ صبح امروز و در شعبه ۲۲ تجدیدنظر استان تشکیل شد و سعید مرتضوی پس از پایان جلسه رسیدگی، بدون حضور در جمع خبرنگاران دادگاه تجدیدنظر را ترک کرد.

کد خبر : ۴۰۶۲۴۲