خبرگزاری کار ایران

تابش ضمن دلجویی از خبرنگاران؛

درجریان درگیری قاضی‌پور با خبرنگار، حراست مجلس باید با سعه صدر برخورد می‌کرد

نایب‌رییس فراکسیون امید با انتقاد از عملکرد نادرست حراست مجلس، گفت: انتظار می‌رفت که حراست مجلس سنجیده‌تر از این، با چنین مسئله‌ای برخورد می‌کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، محمدرضا تابش پس از آن‌که تعدادی از اعضای فراکسیون امید با حضور در جمع خبرنگاران، بخاطر اتفاق ناخوشایند روز یکشنبه که منجر به ضرب و شتم احسان بداغی خبرنگار روزنامه ایران ازسوی نادر قاضی‌پور شد، از او دلجویی کردند، به عنوان نماینده فراکسیون امید به بیان نکاتی درباره عملکرد حراست مجلس در جریان این اتفاق پرداخت.

محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان و دیگر نایب‌رییس فراکسیون امید گفت: قصد دارم از طرف فراکسیون امید و جمعی از دوستان ضمن پوزش از همه خبرنگاران، از متانت شما در پی وقوع این اتفاق ناخوشایند، تشکر کنم.

این عضو هیات رییسه فراکسیون امید همچنین با انتقاد از عملکرد حراست مجلس که ضمن برخورد نادرست، تمامی فایل‌های صوتی ضبط صوت این خبرنگار را پاک کرده بود، گفت: حراست باید با سعه صدر بیشتری برخورد می‌کرد و حداکثر باید برای قضاوت درباره ماوقع، همان فایل صوتی خاص را می‌گرفت و نباید تمامی فایل‌های صوتی را پاک می‌کرد. 

تابش همچنین درباره تعهدی که ازسوی حراست مجلس از احسان بداغی گرفته شده نیز گفت: انتظار می‌رفت که حراست مجلس سنجیده‌تر از این با چنین مسئله‌ای برخورد می‌کرد.

این نماینده اصلاح‌طلب همچنین با اشاره به صحبت صبح امروز خود با قاضی‌پور، یادآور شد که این نماینده درپی صحبت‌های صبح، اشتباه خود را پذیرفت و اقدام به بیان توضیحاتی در صحن علنی مجلس کرد.

کد خبر : ۴۰۶۱۰۹