خبرگزاری کار ایران

شهردار ساری اعلام كرد؛

برگزاری پنجمین دوره بزرگترین رخداد ورزشی استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۰۶۰۲

مسابقات ورزشی جام دهه فجر شهرداری ساری و سازمان های تابعه با بیش از 430 ورزشكار در پنج رشته و به مدت 50 روز برگزار می شود.

ایلنا- ساری: مسابقات ورزشی جام دهه فجر شهرداری ساری و سازمان‌های تابعه با بیش از 430 ورزشكار در پنج رشته و به مدت 50 روز برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مهدی عبوری گفت: این دوره از مسابقات در رشته‌های فوتسال، والیبال، پینگ پنگ، شطرنج و آمادگی جسمانی بانوان و در دو سالن میرجانی و فرح آباد(شهدای شهرداری) برگزار خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری كه بانی این مسابقات اس،ت هدف از برگزاری این مسابقات را تشویق و ترغیب كاركنان این سازمان به امر ورزش دانست و افزود: ترتیبی اتخاذ شده است تا تمام مسابقات بعداز اتمام ساعات اداری در سالن‌های یاد شده برگزار شود.

شهردار ساری با تاكید بر اینكه به قهرمانان این پنج رشته جام و حواله ورزشی، هدیه نقدی یا اضافه كاری و لوح تقدیر اهدا خواهد شد، خاطرنشان كرد: مراسم اختتامیه پنجمین دوره از مسابقات جام دهه فجر شهرداری ساری با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر و برخی از مقامات ورزشی بصورت بسیار باشكوهی برگزار خواهد شد.

شهردار مركز استان آنگاه با پرداختن به اهمیت ورزش و ضرورت ترویج ورزش همگانی گفت: بسیار خرسندیم كه در استان مازندران یا سراسر ایران اسلامی اولین سازمان غیرورزشی هستیم كه چنین مسابقات بزرگی را برگزار می‌كنیم و این امر نشانگر این حقیقت است كه شهرداری ساری اهمیت ورزش را درك كرده و برای ترویج آن از هیچ تلاشی كوتاهی نمی‌كند.

عبوری در پایان تاكید كرد: شهرداری ساری آمادگی دارد تا در راستای همگانی شدن ورزش با همكاری تربیت بدنی یا هر ارگان دیگر چنین رخدادی را رقم بزند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز