خبرگزاری کار ایران

روحانی در پاسخ به ایلنا:

اگر كاندیدا شوم،مستقل می‌آیم

asdasd
کد خبر : ۴۰۶۰۱

برخی بدنبال تخریب من هستند/ در انتخابات ریاست جمهوری مستقل وارد می‌شوم/اظهارات اخیر عسگراولادی برای ایجاد فضای گفت‌وگو بین مردم و مسوولان خوب است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در صورت حضور در انتخابات ریاست جمهوری به صورت مستقل وارد عرصه می‌شوم كه متعاقب آن برخی مرا دوست دارند و برخی به دنبال تخریب من هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حسن روحانی در حاشیه یازدهمین کنگره سراسری حزب مردم سالاری در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در رابطه با اینکه برخی رسانه‌ها از حضور قطعی شما در انتخابات خبر می‌دهد، گفت: قبلا هم اعلام كرده‌ام كه در حال بررسی موضوع هستم و هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ام.

وی در ادامه در پاسخ خبرنگار ایلنا که آیا به صورت مستقل وارد انتخابات می‌شود، گفت: اگر تصمیم بر آمدن باشد،مستقل وارد انتخابات می‌شوم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا در رابطه با این که نظر شما در رابطه با اظهارات اخیر عسگراولادی چیست؟ گفت:اگر فضای کشور فضای گفتگو باشد و این فضا میان مردم و مسئولان ایجاد شود بسیار خوب و مناسب است.

روحانی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در رابطه با اینکه چرا اصولگراها امروز به عسگراولادی به دلیل باز كردن این فضا حمله می کنند؟گفت: این پاسخ را بهتر است از خود اصولگراها بپرسید که چرا در این زمان حساس به عسگراولادی این همه هجمه وارد می کنند.

وی در ادامه در رابطه با هدف برخی رسانه‌ها در رابطه با تخریب شخص خودش گفت: هر کسی یک غرضی را دنبال می کند برخی غرض تخریب و برخی اهداف خاص دیگری را از این طریق در جامعه پیگیری می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز