خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان :

اگر بر لبان ملت‌ایران خنده باشد خنده بر مسئولان گواراتر خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۹۷۷

استاندار زنجان در مراسم بازگشایی بلوار ارتش گفت: اگر بر لبان ملت ایران خنده باشد، خنده بر مسئولان گواراتر خواهد بود.

به گزارش ایلنا، اسداله درویش‌ امیری شامگاه امروز در آئین بهره‌برداری و بازگشایی بلوار ارتش که با حضور مقامات ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد با بیان اینکه با اجرایی شده این طرح بخش مهمی از مبلمان شهری زنجان تغییر می‌کند، گفت: همراهی ارتش در بازگشایی این مسیر پیام مهمی به سایر دستگاه‌های اجرایی داد که برای حل مشکلات مردم و برطرف کردن موانع شهری باید همکاری‌های  بیشتری از خود نشان دهند.

درویش‌امیری تصریح کرد: وقتی ارتش برای ایجاد لبخند و شادی مردم مشارکت دارد بقیه دستگاه‌ها نیز با تاسی از این موضوع باید نهایت همکاری را داشته باشند.

استاندار زنجان با طرح این موضوع که در نظام جمهوری اسلامی تمامی ارکان اداری ، نظامی و انتظامی زمانی خرسند هستند که مردم خرسند باشند، تاکید کرد: اگر بر لبان ملت ایران خنده باشد، خنده بر مسئولان گواراتر خواهد بود.

گفتنی است، این پروژه از جمله طرح‌های محسوب می‌شود که در یک‌سال گذشته با همکاری و مشارکت ارتش و اعطای بخشی از زمین‌های پادگان زنجان ممکن شد و زمینه تسهیل تردد درون‌شهری زنجان بویژه شهرک‌های الهیه و اسلام‌آباد را فراهم می‌سازد.

این بلوار به طول 1200 متر و عرض 55 متر با هزینه بالغ بر 60 میلیارد ریال شامل دیوار ساخته به طول 1300 متر طول و ارتفاع متوسط 3 متر، عملیات جدول‌گذاری به صورت نهر 5 هزار متر طول،‌ پیاده‌روسازی و باند دوچرخه به طریق فرش پیور هزار متر مربع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز