خبرگزاری کار ایران

اصغری در دیدار با اعضای هیئت اجرایی تشکیلات خانه کارگر

همگرایی دولت و تشکلات کارگری و کارفرمایی در جامعه لمس میشود

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۹۵۷

تعامل و همسویی تشکل های کارگری و بازنشستگی در دولت تدبیر و امید که با حضور وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی که از پیکره همین قشر می باشد موجب گردیده است که وحدت و همگرایی خاص بین دولت و تشکلات بوجود آید.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در دیدار با اعضای هیئت اجرایی تشکیلات خانه کارگر و دیگر نهادهای کارگری و بازنشستگی بمناسبت هفته دولت با ابرازخرسندی از این دیدار از شهدای بزرگ دولت رجایی و باهنر یاد کرد و تصریح نمود: تعامل و همسویی تشکل های کارگری و بازنشستگی در دولت تدبیر و امید که با حضور وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی که از پیکره همین قشر می باشد موجب گردیده است که وحدت و همگرایی خاص بین دولت و تشکلات بوجود آید.
 
کامران اصغری افزود: مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی خود یک دولت کوچک است که با داشتن زیرمجموعه 12 سازمان و دستگاههای اجرایی علیرغم همه مشکلات توانسته با تدبیر رضایت مندی نسبی را بین جامعه کار و تولید و بازنشستگی فراهم نماید.
 
اصغری با تشریح عملکرد و برنامه های هفته دولت در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از اهداف این اداره کل را صیانت از نیروی کار با رعایت اصل سه جانبه گرایی دانست و متذکر شد: ارج نهادن به مقام شامخ کارگر از اهداف انکار ناپذیر این دستگاه اجرایی است.
مدیرکل تعاون،کار و رفاه احتماعی مازندران با اشاره به بسته رونق تولید یادآور شد: در حال حاضر 461طرح به بانک ها معرفی شده است و امیدواریم تا پایان شهریور ماه بتوانیم مبلغ 470 میلیارد تومان را به واحدهایی که مشکلاتی نیاز دارند تزریق شود.
 
وی افزود: یکی از نیازهای مبرم واحدهای صنعتی سرمایه در گردش است که بسته رونق تولید این مهم را نیز محقق میکند.
 
اصغری اضافه نمود: یکی از اقدامات دولت در مازندران اختصاص مبالغ و تسهیلات بانکی به واحدهای بالای 60 درصد پیشرفت که مشغول ساخت می باشند، است.
 
وی در بخش تعاون نیز خبر از تشکیل بیش از 900 تعاونی در سه سال گذشته داد و افزود: در حال حاضر بیش از 14 هزار تعاونی در مازندران ثبت شده اند که امیدواریم با توجه به رکودهای اقتصادی گذشته بخشی از این تعاونی ها کما فی السابق فعال و مثمر ثمر برای اعضای خود باشند.
 
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از دولت به عنوان دولت اعتدال نامبرد زیرا که در مسیری حرکت می کند که هدف اصلی آن عدالت اجتماعی در جامعه است.

وی با تأکید بر همکاری خوب مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دستگاههای اجرایی مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان افزود: با انتقال مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و ارائه راهکار به نمایندگان مجلس سعی بر آن داریم که در برنامه ششم توسعه نقطه نظرات این مجموعه مثمر ثمر باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز