خبرگزاری کار ایران

دبیراجرایی تشکیلات خانه های کارگر شمال کشور :

ارمغان دولت مهرورزخانه نشینی کارگران و رکود اقتصادی بود

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۹۴۸

بمناسبت هفته دولت ، اعضای هیات اجرائی خانه کارگر و هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران و جمعی از نهاد های کارگری با مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،دراین دیداردبیراجرایی تشکیلات خانه های کارگر شمال کشور با تاکید بر اینکه اقدامات مجموعه وزارت کار با حضور دکتر علی ربیعی قابل تقدیر است ، اظهار داشت : کارگران به عنوان اولین گروهی که با امام خمینی (ره) لبیک گفتند اظهارداشت:علیرغم همه مشکلات معیشیتی و اقتصادی همواره کارگران برای تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت قدم مانده اند.

نصراله دریابیگی با اشاره به عملکرد دولت های مختلف بعد از انقلاب ، ادامه داد : دولت شهیدان رجائی و باهنر به حق دولت ساده زیستان و محرومین بود.

وی با بیان اینکه قانون الزام  تامین اجتماعی که در سال 68 مصوبه مجلس شد دستاورد ریاست جمهوری مقام معظم رهبری است ، اظهار داشت : در دولت آیت الله هاشمی شاهد سازندگی و در دولت اصلاحات با انتخاب وزیری از جنس کارگران شاهد آرامش کارگران ، کاهش تورم و توسعه تولید در کشور بودیم.

رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران در مورد دولت های نهم و دهم نیز گفت : در دولت احمدی نژاد با اجرای هدفمند کردن یارانه ها شاهد تعطیلی کارخانجات ، بیکاری جوانان ، افزایش فقر و فساد و رسیدن تورم کشور به 44% بودیم که نتیجه آن شد مردم عدالت رادر پشت ویترین ها وبرروی کاغذ ملموس بود.

دریابیگی با تقدیر از عملکرد دولت تدبیر و امید و حمایت جامعه کارگری از دکتر روحانی  ، افزود : با روی کار آمدن دولت یازدهم و انتخاب یک کارگر به نام دکتر ربیعی به عنوان وزیر کار ، شاهد کاهش تورم به 10 درصد ، ثبات اقتصادی و آرامش در جامعه هستیم.

وی ادامه داد : در دولت قبل به نام کارگران و بازنشستگان بی عدالتی به راه انداختند تا جائیکه سرنوشت 45 هزار میلیارد تومان به نام مسکن مهر مشخص نیست !

دبیر اجرائی خانه کارگر مازندران با تاکید بر اینکه به جریان افتادن مجدد بیمه کارگران ساختمانی انتظار به حق این قشر از دولت است ، اظهار داشت : بعضی افراد از تریبون ها مختلف رای محرومین را برای شخصی مصادره می کنند که دولت وی در گذشته به اسم مستضعفین ، بی عدالتی ها و بیکاری های زیادی را در جامعه شکل داده بود.

دریابیگی با اشاره به نقش تحریم ها در تعطیلی کارخانجات و افزایش بیکاری در کشور ، ادامه داد : امیدواریم با 8 ساله شدن دولت آقای روحانی ، مردم آرامش بیشتری را در جامعه شاهد باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز