خبرگزاری کار ایران

غفوری‌فرد:

خانه احزاب تشکیل شد تا تریبون آزاد حزبی باشد

رئیس دوره اول خانه احزاب گفت: خانه احزاب تشکیل شد تا تریبون آزاد برای احزاب باشد و نشان دهد که احزاب سیاسی از آگاهی و بلوغ برخوردارند و می‌توانند در چارچوب قانون با یکدیگر همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسن غفوری‌فرد در مراسم افتتاحیه ساختمان خانه احزاب گفت: امیدواریم خانه احزاب بتواند در جهت اهداف خانه احزاب موفق شود و شرایط سیاسی را ارتقا دهد و زمینه را برای این فعالیت سیاسی احزاب باز کند.

 وی با اشاره به تعطیلی خانه احزاب گفت: از شورای مرکزی و هیات رئیسه دوره قبل که دوره موفقی را پشت سر گذاشتند تشکر می‌کنم و از وزیر و معاون وزیر کشور نیز برای تلاش‌هایی که برای احیای خانه احزاب داشتند و توانستند هر سه جناح را گرد هم آورده تا فعالیت خود را مجددا آغاز کنند، قدردانی می‌کنم.

غفوری‌فرد تاکید کرد: خانه احزاب تشکیل شد تا تریبون آزاد برای احزاب باشد و نشان دهد که احزاب سیاسی از آگاهی و بلوغ برخوردارند و می‌توانند در چارچوب قانون با یکدیگر همکاری کنند.

رئیس دوره اول خانه احزاب گفت: اوج فعالیت احزاب در انتخابات نمایان می‌شود و با توجه به این که در سال آتی دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر را داریم بالا بودن سطح مشارکت حائز اهمیت است و با توجه به اهمیت این دوره از انتخابات ریاست جمهوری نباید شوراها فراموش شود.

کد خبر : ۴۰۵۹۳۲