خبرگزاری کار ایران

مناف هاشمی: 30 میلیارد تومان برای احداث ورزشگاه 5 هزار نفری جویبار در نظر گرفته شده است

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در سفر به جویبار از افتتاح 129 پروژه ورزشی تا پایان هفته دولت خبرداد و گفت : طبق اختیاراتی که دولت و مجلس در تنظیم قانون و مقررات به ما داده‌اند باید از محل منابع داخل استان و واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی و خیرین پروژه ها تکمیل شوند.

به گزارش ایلنا، سید مناف هاشمی در حاشیه کلنگ‌زنی سالن ورزشی جویبار توسط وزیر ورزش و جوانان گفت: طبق اختیاراتی که دولت و مجلس در تنظیم قانون و مقررات به ما داده‌‌ است باید منابع داخل استان و واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی و خیرین پروژه‌ها تکمیل شود.

وی افزود: روز گذشته در استان فارس 41 پروژه ورزشی را افتتاح کردیم که بیش از 90 درصد آن ها از محل منابع خیرین بوده است. بخش خصوصی و واگذاری پروژه‌ها بود که این کار باید توسط استان‌ها انجام شود و استان مازندران هم بالاترین ظرفیت را در حوزه بخش خصوصی دارد و می‌تواند تمام پروژه‌های نیمه تمام خود را به روش BOT به بخش خصوصی واگذار کند.

دکتر هاشمی با گرامیداشت هفته دولت گفت: 129 پروژه ورزشی را در این هفته در کشور در دست افتتاح داریم که سهم مازندران متاسفانه خیلی کم بوده است.

وی افزود: در ارتباط با پروژه‌های ملی در عین حالی که منابع کم بوده، هم این پروژه که دولت در سفر آقای رییس جمهور تصویب کرد و امروز کلنگ زنی شد اگر خدا بخواهد ظرف مدت دو سال تکمیل می‌شود و هم فاز پیست دوچرخه سواری مافورژک مازندران نیز تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید و سایر پروژه‌های کشوری هم در دست اقدام است.

معاون وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: 30 میلیارد تومان برای احداث ورزشگاه 5 هزار نفری جویبار در نظر گرفته شده و مبلغ اولیه آن برای تجهیز کارگاه تامین اعتبار شده است که این پروژه تا پایان دو سال تکمیل و به بهره برداری برسد.

 

کد خبر : ۴۰۵۸۶۷