خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد:

امیدوارم آزادی پنجشنبه جای خالی نداشته باشد/ قول حضور جهانگیری در تمرین تیم ملی را گرفته بودیم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امروز دومین دوره همایش امنیتی افسران باشگاه‌های لیگ برتری برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج که در اختتامیه همایش افسران  امنیتی شرکت کرده بود گفت: کارگاه خوبی بود و باید از این دست کارگاه‌ها بیشتر برگزار کنیم. ضمن اینکه این دومین دوره همایش امنیتی افسران باشگاه هاست که با همکاری یوفا و AFC برگزار می‌شود.

تاج ادامه داد: مسئول امنیتی یوفا برای دومین بار به ایران آمد ضمن اینکه مسئول امنیتی ورزشگاه های AFC نیز در این همایش حاضر شد. البته صحنه هایی که پخش شد، تماشای آنها می‌تواند به یگان ویژه و حراست ورزشگاه و مسئولان و مدیران ورزشگاه‌ها کمک کند چون ممکن است این اتفاقات در ورزشگاه های ما هم رخ دهد و باید از آن پیشگیری کرد. پس باید این کارگاه‌ها را بیشتر در دستور کار داشته باشیم. از سوی دیگر قرار است فدراسیون فوتبال با همکاری یوفا و AFC در بخش جوانان و نوجوانان کارگاه‌های آموزشی برگزار کند. 

وی در مورد اینکه آیا قرار است معاون اول رئیس جمهور در تمرین تیم ملی شرکت کند گفت: معاون اول رئیس جمهور امروز به تمرینات می‌آید. مدتی بود که ما از ایشان دعوت کرده بودیم و از نزدیک به تمرینات بیایند که این حضور را منوط به ‌آغاز مرحله نهایی انتخابی کرده بودند و امروز با توجه به نزدیکی دیدار با قطر این امر محقق خواهد شد.

تاج گفت: جهانگیری امروز به تمرینات می‌آید تا با کادر تیم ملی و مربیان دیدار کند. وی با این حضور از نزدیک با مسائل فوتبال و مشکلات آن آشنا می‌شود و فکر می کنم حضور ایشان برای فوتبال خیر و برکت به دنبال داشته و مطمئنا مشکلاتی در را تیم ملی است مرتفع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: صداوسیما، مطبوعات به خوبی از تیم ملی حمایت می‌کنند و به مسائل حاشیه‌ای نمی‌پردازند. روزنامه‌ها هم هم‌اکنون چنین مسئله‌ای را دنبال می‌کنند و فقط بحث‌شان حمایت است و این شعار که «من یک ملی‌پوش هستم»را واقعاً جدی گرفته‌اند و این موضوع نشان می‌دهد که نگاه ملی وجود دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: کی‌روش هم امشب به برنامه ۹۰ خواهد رفت و صحبت‌هایش را انجام می‌دهد، امیدوارم ورزشگاه آزادی در روز پنج‌شنبه هیچ جای خالی نداشته باشد و با کمک هواداران بتوانیم بازی خوبی را شاهد باشیم. تمام باشگاه‌ها از جمله استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی، ذوب‌آهن،‌سپاهان، فولاد و همه آنها در نامه‌های جداگانه به فدراسیون فوتبال اعلام کردند که اگر کاری از دست‌شان برمی‌آید، انجام بدهند و من به همین دلیل از آنها تشکر می‌کنم.

تاج در مورد آمادگی زمین کمپ گفت: هم‌اکنون این زمین خاک‌برداری می‌شود و ما می‌خواهیم هرچه سریع‌تر آن را در اختیار تیم ملی قرار بدهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت علی کاظمی سرپرست سازمان لیگ، خاطرنشان کرد: امیدواریم هرچه زودتر حال او بهتر شود، در تماسی که داشتم پزشکان اعلام کردند که مشکل خاصی وجود ندارد، هرچند که باید فعلاً تحت مراقبت باشد. او از افراد خدومی است که از قبل از انقلاب در ورزش حضور دارد و تلاش می‌کند.

تاج در مورد مشکلاتی که برای اسپانسر و تبلیغات تیم‌ها به وجود آمده، گفت: به هر حال بعضی موارد چون در آغاز کار هستیم، به وجود می‌آید و مشکلاتی مطرح خواهد شد، اما این موارد فقط به خاطر این است که در ابتدای راه هستیم و به زودی به جمع‌بندی نهایی خواهیم رسید و در مورد مسائل اظهارنظر می‌کنیم.

وی در مورد حق پخش تلویزیونی گفت: ما امروز در مجلس شورای اسلامی حاضر شدیم، به هر حال وظایف ماست که این موارد را پیگیری کنیم، شما دیدید که در بحث ایفمارک چه مشکلاتی به وجود آمد، اما هم‌اکنون همه دارند کار خود را انجام می‌دهند. میانگین سن تیم ملی ۳.۶ جوان‌تر شده است و این خیلی برکت است.

 

کد خبر : ۴۰۵۸۵۰