خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به ایلنا گفت:

بیکاری یک ضد ارزش است

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، فقدان زمینه کار موجب بیکاری عنوان کرد و گفت: بیکاری یک ضد ارزش است.

آیت‌الله سیدشرف الدین ملک حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از گچساران افزود: بیکاری ناهنجاری اقتصادی است اما بی‌عاری ناهنجاری اجتماعی و فرهنگی است.

وی گفت: پیدا کردن مدل و الگوی روشن کار واجب است تا بتوان به وضوح،  کار را از بیکاری جدا کرد تا شناخت و تمایز دو مفهموم بی‌عاری و بیکاری مورد توجه واقع شود.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری افزود: در این استان، ضرورت یک انقلاب فرهنگی در حیطه کار مورد نیاز است و باید مفهوم جدیدی از کار را بپذیریم تا مطالبات‌مان تعبیر کند.

ملک حسینی گفت: از اقدامات واجب متولیان فرهنگی و مذهبی کهگیلویه و بویراحمد،  توجه به بنیادها و بنیان های فرهنگی و مذهبی استان و معضل بیکاری جوانان است.

وی افزود: توصیه من به رئیس جمهور و هیئت دولت در بخش آخر دیدار رئیس جمهوردر استان،  توجه به رشد  بنیان‌ها و بنیادهای فرهنگی، مصلاها، جامعه القرآن‌ها، کانون‌ها و مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد و معضل بیکاری جوانان بود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: حمایت از بنیادها، بنیان‌های فرهنگی کمتر از حد توقع و انتظار متولیان این بخش است و امیدواریم مسئولان جدیت بیشتری داشته باشند و به وعده‌هایشان عمل کنند.

کد خبر : ۴۰۵۸۲۶