خبرگزاری کار ایران

سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد:

مرگ یکهزار و ۴۷۷ تن در تیر ماه/ فارس، دارای بیشترین تلفات رانندگی

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۸۲۴

سازمان پزشکی قانونی کشور از کاهش 2.9 درصدی تلفات حوادث رانندگی در چهار ماهه امسال در کشور نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا از سازمان پزشکی قانونی در چهار ماهه امسال، پنج هزار و 422 تن در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند؛ این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با آمار تلفات پنج هزار و 583 تن، 2.9 درصد کاهش نشان می دهد.

در چهار ماهه امسال از کل تلفات حوادث رانندگی، چهار هزار و 222 تن، مرد و یکهزار و 200 تن، زن بودند.

همچنین سه هزار و 449 تن از متوفیان حوادث رانندگی در محورهای برون شهری، یکهزار و 538 تن در مسیرهای درون شهری، 421 تن در مسیرهای روستایی و 14تن در محورهایی نامعلوم جان باخته اند.

بر اساس این گزارش در این مدت استان های فارس با 490، تهران با 415 و خراسان رضوی با 379 فوتی بیشترین و استان های ایلام با 45، کهگیلویه و بویراحمد با 62 و یزد با 74 فوتی کمترین آمار تلفات حوادث رانندگی را داشته اند.

پزشکی قانونی در این گزارش افزود: 112 هزار و 770 مصدوم حوادث رانندگی هم در چهار ماهه امسال به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که از این تعداد 80 هزار و 636 تن مرد و 32 هزار و 134 تن زن بودند.

آمار مصدومان حوادث رانندگی در چهار ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 7.7 درصد افزایش یافته است.

در این گزارش آمده است: در تیر ماه امسال یکهزار و 477 تن در حوادث رانندگی جان باختند که یکهزار و 173 تن از آنان مرد و 304 تن زن بودند.

آمار تلفات حوادث رانندگی تیر ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل هشت دهم درصد افزایش داشته است.

آمار مصدومان حوادث رانندگی تیر ماه امسال نیز 29 هزار و 916 تن بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 12.2 درصدی داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز