خبرگزاری کار ایران

استفاده از ظرفیت بالای هنر در تحقق رفتارهای پیشگیرانه و کاهش جرایم

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۷۷۷

معاون اجتماعی پلیس پیشگیری ناجا آموزش و فرهنگ سازی در رفتارهای پیشگیرانه را عامل موثری در جلوگیری از اتلاف هزینه های مادی و معنوی دانست و گفت: هنر ظرفیت بالایی در تحقق رفتارهای پیشگیرانه و کاهش جرایم دارد و باید به نحو مطلوب از آن بهره گرفت.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " علی ماندگار" در جلسه اتاق فکر تولید برنامه‌های آموزشی گفت: بهره مندی از دانش و تجربه هنرمندان در تولید فیلم و آثار فاخر آموزشی، در فرهنگ،الگو سازی در سطح جامعه و آگاهی عمومی، نقش کلیدی دارد.

وی افزود:‌ از با ارزش ترین منابع هر کشور، سرمایه های انسانی آن است و ترویج ارزش های فرهنگی،اجتماعی از طریق رسانه های دیداری و شنیداری، در تغییر رفتار مخاطبان ، اثر گذار است.

معاون اجتماعی پلیس پیشگیری ناجا، با اشاره به تلاش نظام های سلطه در استفاده از رسانه ها و شبکه‌های اجتماعی در ایجاد ولنگاری فرهنگی در جوامع شرقی و اسلامی ، افزود: هدف دشمنان، تضعیف ارزش های ملی،مذهبی و ایجاد بی تفاوتی در نیروی انسانی است زیرا به این وسیله می توانند راحت تر به کشورها و ثروت های ملی آنان تسلط پیدا کنند.

وی در پایان با اشاره به رویکرد فرهنگی پلیس پیشگیری ناجا خاطر نشان کرد: امروز پلیس در کنار مردم قرار دارد و اجازه نخواهد داد تا دشمنان با نفوذ فرهنگی، امنیت اخلاقی آنان را ناامن کنند و تمام تلاش خود را جهت صیانت از هموطنان معطوف و برای رسیدن به این هدف والا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز