خبرگزاری کار ایران

همزمان با آخرین روز هفته دولت

سامانه ثبت نام کارجویان منطقه ویژه لامرد رونمایی شد

همزمان با آخرین روز از هفته بزرگداشت دولت از سامانه الکترونیکی ثبت نام کارجویان منطقه ویژه اقتصادی لامرد رونمایی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، مهندس حقایقی در آیین رونمایی از این سامانه گفت:با حمایت های مسئولان و تلاش دست اندرکاران شاهد به بار نشستن نتایج زحمات و اقدامات در این منطقه مهم و استراتژیک می باشیم که  بتدریج آٍثار آن نمود و بروز مشهودتری خواهد داشت.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد افزود:با عنایت به فعال شدن شماری از صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی لامرد و ضرورت ساماندهی به فرایند جذب نیروی کار سامانه الکترونیکی ثبت نام متقاضیان واجد شرایط برای فعالیت در صنایع موجود در منطقه رونمایی شده تا کارجویان با کمترین دغدغه در این زمینه و در چارچوب ضوایط اقدام لازم را به عمل آورند.

حقایقی با تاکید بر هماهنگی و همکاری بین بخشی برای جذب نیرو در صنایع انرژی بر لامرد از تعامل خوب با نهادهای ذیربط و تشکل های صنفی و کارگری  خبر داد و افزود: بکار گیری نیرو در مناطق ویژه اقتصادی از مکانیسم خاصی تبعیت می کند و مدیریت منطقه در این خصوص  وظایف و مسئولیت هایی دارد که با جدیت مطابق با قانون اقدام لازم انجام خواهد شد.

این مقام مسئول پروژه های فعال در منطقه را کلان و ملی عنوان کرد و ادامه داد: همه جوانان و دانش آموختگان  میهن اسلامی حق دارند که در سازندگی کشور و به حرکت درآوردن چرخ صنعت مشارکت داشته باشند اما در شرایط مساوی استفاده از نیروهای نخبه و جویای کار بومی در قالب قوانین ابلاغی متضمن آثار مطلوب اقتصادی و اجتماعی خواهد بود.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد تصریح کرد: وفق بررسی های اولیه و با توجه به گسترش دامنه فعالیت صنایع مستقر در منطقه انتظار می رود همسنجی روند جذب نیرو در این صنایع نسبت به مدت مشابه  رشد مناسبی را به منصه ظهور برساند.

 متقاضیان جویای کار می‌توانند با مراجعه به وبسایت منطقه ویژه اقتصادی لامرد به نشانی http://seiiz.com   مبادرت به ثبت نام نمایند.

منطقه ویژه اقتصادی لامرد در جنوب استان فارس قرار دارد و از مجموعه های تابعه ایمیدرو محسوب می شود.

کد خبر : ۴۰۵۶۰۶