خبرگزاری کار ایران

داستان‌های برگزیده نویسندگان همدانی در کتاب یوسف به چاپ رسید

کد خبر : ۴۰۵۵۴

سه داستان از نویسندگان برجسته همدانی که در پنجمین جشنواره داستان کوتاه دفاع مقدس (جایزه ادبی یوسف) برگزیده شدند، در کتاب یوسف به چاپ رسید.

ایلنا- همدان: داستان طرف حساب از "مونا اسکندری"، غواصی که شنا نمی‌دانست از "سید مهرداد موسویان" و داستان کوتاه بی‌نشان اثر "بهناز ضرابی زاده" در کتاب پنجم یوسف به چاپ رسید.

این کتاب که مجموعه داستان‌های برگزیده‌ی پنجمین جایزه‌ی ادبی یوسف است؛ توسط انتشارات سریر وابسته به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شمارگان سه هزار نسخه به چاپ رسیده است.

این سه نویسنده از اعضای فعال انجمن ادبی دفاع مقدس استان همدان هستند که سال‌ها در حوزه ادبیات پایداری نقش چشمگیری داشته‌اند.

کتاب پنجره‌ای نزدیک سقف اثر مونا اسکندری که به زندگی آزادگان در اردوگاه‌های عراقی پرداخته است و آخرین مرد ایستاده اثر سید مهرداد موسویان شامل مجموعه خاطرات سردار شهید سعید قهاری سعید و کتاب دختر شینا شامل خاطرات همسر سردار شهید حاج ستار ابراهیمی هژیر نیز اثر بهناز ضرابی زاده نمونه‌ای از کتاب های نویسندگان نامبرده هستند.

کتاب‌های نامبرده در کتابخانه تخصصی دفاع مقدس واقع در بلوار بعثت مابین خیابان‌های هنرستان و شکریه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان موجود است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز