خبرگزاری کار ایران

پیروانی: بازی با قطر رایگان هم نبود ورزشگاه پر می‌شد

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۴۸۴

مدیر تیم ملی فوتبال گفت: روز پنج‌شنبه با یک تیم چند ملیتی بازی داریم و امیدوارم هواداران روز سختی را برای حریف رقم بزنند.

به گزارش ایلنا، افشین پیروانی در گفت‌وگو با رادیو تهران در مورد شرایط تیم ملی گفت:‌ در حال حاضر در کنار ملی‌پوشان هستم و آماده یک بازی خوب در مقابل قطر هستیم که امیدواریم این بازی با پیروزی ایران همراه شود.

وی در مورد اینکه کی‌روش گفته بود اینکه با حضور 3 کاپیتان از جمله پیروانی در تیم ملی وزن این تیم زیاد می‌شود، گفت: در هر چیزی تجربه مهم است. اوسیانو، من و نکونام کاپیتان‌های تیم ملی پرتغال و ایران بودیم و می‌توانیم کنار جوان‌ها روزهای خوبی را سپری کنیم. البته کی‌روش از مربیان بزرگ است و به ما لطف داشته و امیدواریم با دعای خیر مردم قطر را شکست دهیم.

پیروانی در مورد حمایت هواداران تیم ملی در بازی مقابل قطر افزود: ما با یک کشور عربی چند ملیتی بازی داریم ضمن اینکه مردم به کشورهای عربی حساسیت دارند و مطمئن باشید اگر بازی رایگان هم نبود باز هم ورزشگاه پر می‌شد. شک نکنید با حضور هواداران که یار دوازدهم تیم ملی هستند روز سختی را برای قطر رقم خواهیم زد. هرچند که معتقدم هواداران یار فیکس تیم ملی هستند.

مدیر تیم ملی در مورد دیدارهای تدارکاتی این تیم در ایتالیا گفت: حریفان تدارکاتی می‌توانست بهتر باشد اما در مقطعی به اروپا رفتیم که لیگ‌های اروپایی شروع شده بود و فضای جدی بازی نبود اما اگر بازی‌های بهتری تدارک دیده می‌شد بهتر بود چون بازی تدارکاتی خوب می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

وی تأکید کرد: امیدوارم همدلی و اتحاد خوبی بین همه اهالی فوتبال رخ دهد و همگی دست به دست هم دهیم تا اتفاق خوبی برای فوتبال ما به وقوع بپیوندد ان‌شااله تیم ملی با یک پیروزی کار را آغاز کند و همانطور که مردم در المپیک با موفقیت ورزشکاران ایرانی خوشحال شدند این بار نیز هواداران و مردم کشورمان با پیروزی تیم ملی لبخند بر لب‌هایشان بیاید و از ته دل شاد شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز