خبرگزاری کار ایران

محسنی اژه‌ای در نشست خبری:

شهرداری تهران هنوز به بازرسی کل کشور پاسخ نداده است

سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوالی درباره تخلف‌های اخیر شهرداری تهران و واگذاری املاکی به برخی اعضای شورای شهر، گفت: شهرداری هنوز به بازرسی کل کشور پاسخ نداده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سخنگوی قوه قضاییه درمورد واگذاری املاک نجومی به اعضای شورای شهر تهران گفت: هنگامی که گزارشی به بازرسی کل کشور برسد، این سازمان ورود می‌کند و اگر لازم باشد، گاهی خودش راساً وارد می‌شود.

او گفت: تا زمانی که گزارش نهایی نشود و به امضای رییس کل بازرسی نرسد، رسمی به حساب نمی‌آید. این گزارش‌ها طبقه‌بندی شده است و اگر تخلفی شده باشد، به دستگاه مربوطه اعلام می‌شود.

سخنگوی قوه قضاییه یادآور شد: با این حساب، درصورتی که جرمی باشد، قوه قضاییه وارد می‌شود. این هنوز گزارش رسمی بازرسی کل کشور نیست. مطالبی مطرح شده که بازرسی هنوز بررسی کامل نکرده و نظر قطعی نداده و گزارش برای شهرداری ارسال شده و منتظر دفاعیات بودند که هنوز جوابی داده نشده بود که این موضوع رسانه‌ای شد.

محسنی اژه‌ای در پایان اعلام کرد: امروز در این باره سوال کردم، اما هنوز جوابی نیامده بود و فعلاً بازرسی بر اساس رویه معمول منتظر گزارش شهرداری است.

کد خبر : ۴۰۵۴۲۲