خبرگزاری کار ایران

توسط حوزه هنری آذربایجان شرقی؛

«معنای لبخند محمد» منتشر شد

کد خبر : ۴۰۵۲۶

این كتاب شامل 16داستان‌ كوتاه در سیره عملی و نظری بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)،به قلم داستان‌نویسان مرتبط با حوزه هنری استان است كه هر یك به نوعی یاد و خاطره امام راحل را در ذهن‌ها جاودانه می‌كند.

ایلنا- تبریز: رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی از انتشار كتاب« معنای لبخند محمد» توسط حوزه هنری آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسن میلانی گفت: كتاب معنای لبخند محمد مشتمل بر مجموعه داستان­های كوتاه در سیره عملی و نظری بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است.

وی افزود: اندیشه والا، جهان‌شمول و افول‌ناپذیر امام خمینی (ره) گنجینه ارزشمندی برای همه انسان­های آزادی‌خواه است و هنرمندان می­بایستی در انتقال این مفاهیم ارزشمند به ذهن ملّت­ها بویژه ملل مسلمان كوشا باشند.

میلانی ادامه داد: بدون شك اگر اندیشه حضرت امام به درستی در جهان تنویر شود هیچ انسان عدالت‌طلب و حیقیت­جویی نخواهد ماند، مگر آنكه عاشق حضرت روح الله. شده باشد.

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: این كتاب مشتمل بر 16 داستان كوتاه از داستان نویسان مرتبط با حوزه هنری استان است كه هر یك به نوعی یاد و خاطره امام راحل را در ذهن­ها جاودانه می­ كند.

مبلانی افزود: معنای لبخند محمد در قطع رقعی در شمارگان 1000 نسخه طبع شده و علاقمندان جهت تهیه این كتاب می­توانند به حوزه هنری استان  و یا به تارنمای حوزه هنری استان به نشانی www.artabriz.ir   مراجعه كنند.

شایان ذكر است كه  این كتاب داستان، طی مراسمی در دهه مبارك فجر با حضور نویسندگان و هنرمندان رونمایی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز