خبرگزاری کار ایران

جسد معلق روی پـل شهید ستاری

کد خبر : ۴۰۵۲۲

صبح روز گذشته جسد مردی که در پتو پیچیده شده بود، در حالت آویزان از پل شهیدستاری مشهد کشف شد.

صبح روز گذشته جسد مردی که در پتو پیچیده شده بود، در حالت آویزان از پل شهیدستاری مشهد کشف شد.

به گزارش ایلنا به نقل از صراط؛ حدود ساعت ۷صبح روز گذشته شهروندانی که در حال عبور از بزرگراه امام علی(ع) مشهد بودند، جسد در پتو پیچیده شده انسانی را که از پل شهیدستاری آویزان شده بود، مشاهده کردند و با نیروهای امدادی و پلیس تماس گرفتند. دقایقی بعد نیروهای کلانتری شهرک ناجا، اورژانس و ماموران شهرداری به محل کشف جسد رفتند و با تلاش زیاد موفق شدند جسد را با طناب مهار کنند تا به پایین سقوط نکند.

در همین حال، ماموران انتظامی، ماجرا را به قاضی موحدی راد (قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع دادند. عقربه های ساعت 7:10 را نشان می داد که مقام قضایی با صدور دستورات تلفنی، خود نیز برای انجام تحقیقات عازم بزرگراه امام علی(ع) شد. به دستور قاضی ویژه قتل عمد، جسد به بالای پل انتقال یافت اما به دلیل وجود ترافیک سنگین، امکان بررسی جسد در محل وجود نداشت بنابراین جسد این مرد به مکان خلوتی منتقل و بررسی شد.

این مرد که با وارد آمدن ضربات متعددی به سرش کشته شده بود، بین ۵۵ تا ۶۵سال داشت. آثار زخم های متعدد روی دستان مقتول و شکسته بودن انگشت وسطی دست چپ او حاکی از آن بود که مقتول با عامل یا عاملان جنایت درگیر شده بود.

جسد این مرد در حالی که در چادر زنانه سفید با گل های مشکی بزرگ پیچیده شده و پاهایش با طناب بسته شده بود، درون پتوی خاکستری قرار داشت که از اطراف نیز با شیوه خاصی طناب پیچ شده بود. ادامه تحقیقات قاضی ویژه قتل عمد نشان داد که عامل یا عاملان جنایت، جسد را با وسیله نقلیه به روی پل شهیدستاری منتقل کرده اند اما هنگامی که قصد داشتند جسد را داخل رودخانه بیندازند موفق به این کار نشده اند و بخشی از پتو و طناب ها روی پل گیر کرده است. بدین ترتیب عامل یا عاملان جنایت با رها کردن جسد معلق، از محل گریخته اند.

اثربرداری از محل کشف جسد و همچنین تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول آغاز شد و ماموران انتظامی ساعتی بعد با راهنمایی و نظارت مقام قضایی موفق شدند هویت مقتول را شناسایی کنند. با پیدا شدن سرنخ های مهمی از عامل یا عاملان این جنایت، تحقیقات گسترده پلیس با دستورات صریح قاضی ویژه قتل عمد، در این باره ادامه دارد.

این گزارش حاکی است، عامل یا عاملان جنایت برای جلوگیری از ریخته شدن خون های مقتول، سر جسد را با تکه هایی از لباس هایش بسته و روی آن را با چسب پهن پوشانده بودند.

بنابر این گزارش، قاضی ویژه قتل عمد در حالی که بررسی های خود را در این رابطه ادامه می داد، از تلاش های ماموران شهرداری و اورژانس قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز