خبرگزاری کار ایران

فرماندار خرم‌آباد خبر داد:

وام 12 میلیون تومانی مسکن برای مناطق زلزله‌زده خرم‌آباد

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۱۴

فرماندار خرم آباد از اختصاص وام 125 میلیون ریالی جهت ساخت مسكن روستایی در مناطق زلزله زده شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

خرم آباد- ایلنا: فرماندار خرم آباد از اختصاص وام 125 میلیون ریالی جهت ساخت مسكن روستایی در مناطق زلزله زده شهرستان خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مرتضی ولی پوری فرماندار شهرستان خرم آباد در دومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان از اختصاص وام 125 میلیون ریالی بنیاد مسكن با سود 4 درصد جهت نوسازی منازل روستایی واقع شده در مناطق زلزله زده این شهرستان خبر داد.
ولی پوری در دومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران كه در فرمانداری خرم آباد و با حضور جمعی از مدیران استانی و شهرستانی دستگاه‌های اجرایی برگزارشد در خصوص زلزله 9/4 ریشتری 3 /11/ 91  كه در دهستان كاكاشرف و قسمتی از بخش پاپی رخ داد اظهار داشت از نخستین ساعات وقوع زلزله جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران در فرمانداری خرم آباد برگزار شد و پس از شناسایی محل دقیق زلزله گروه‌ها و اكیپ‌های امدادی به منطقه روانه شدند.

وی گفت: بر اساس گزارشهای واصله و بازدید میدانی از منطقه وقوع زلزله،خوشبختانه هیچگونه تلفات جانی در این حادثه رخ نداده ولی در برخی از مناطق و روستاهای واقع در كانون زلزله خساراتی بر بناها و ساختمانهای روستایی واردشده است.

فرماندار خرم آباد گفت: با توجه به بروز برخی از شكاف‌ها در ساختمان‌های مسكونی و اسطبل های محل نگهداری دام های روستاییان و احتمال وقوع پس لرزه ها و در راستای جلوگیری از هرگونه خطر احتمالی در چند نقطه از منطقه زلزله زده كمپ‌های اسكان زلزله زدگان دایر شد و تعداد 76 تخته چادر هلال احمر به همراه 76 دستگاه چراغ والور در اختیار آنان قرار گرفت.
فرماندار خرم آباد از استقرار گروه‌های امدادی و خدمات رسانی در مناطق زلزله زده خبر داد و افزود: اسكان موقت زلزله‌ زدگان و ارائه خدمات و نیازهای اولیه به آنان توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان صورت پذیرفته است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز