خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین تیم ملی

استقبال رئیس فدراسیون فوتبال از ملی‌پوشان

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۰۹۶

در تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان رئیس فدراسیون فوتبال از اعضای کادر فنی و بازیکنان استقبال کرد.

به گزارش ایلنا، تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان پس از اردوی ایتالیا از امروز (شنبه) آغاز شد که بازیکنان مراحل آماده‌سازی را از ساعت 18:30 در زمین چمن پژوهشگاه صنعت نفت پیگیری کردند.

 در حالی که از سوی کی‌روش هیچ لیستی برای دعوت از بازیکنان به این اردو به رسانه‌ها و حتی سایت فدراسیون فوتبال اعلام نشده بود، 20 بازیکن از امروز در اردو حضور یافتند. تمرین عصر امروز هم در حالی با حضور این 20 بازیکن آغاز شد که پیش از تمرین گفته شد ظاهراً کی‌روش صبح امروز هم یک جلسه بازیکنانش را در پژوهشگاه صنعت نفت تمرین داده است. 

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال به‌همراه محمدرضا ساکت مدیر تیم‌های ملی پیش از ورود بازیکنان به محل تمرین در پژوهشگاه صنعت نفت حاضر شده بودند.

تمرینات پس از صحبت‌های کی‌روش برای بازیکنان و اعضای کادر تیم ملی زیر نظر میکو، مربی بدنساز و دکتر دیه‌گو، مربی آمادگی جسمانی تیم ملی آغاز شد و سایر دستیاران کی‌روش فقط نظاره‌گر این تمرین بودند. علیرضا حقیقی، علیرضا بیرانوند و محمدرضا اخباری نیز به‌صورت اختصاصی تمرینات خود را با دن‌گاسپار پشت سر گذاشتند.

پس از تمرینات ابتدایی بازیکنان در قسمتی از زمین کار با توپ را در دستور کار قرار دادند که در این حین جواد نکونام، مربی جدید تیم ملی به‌همراه کارلوس کی‌روش با یکدیگر گفت‌وگوی کوتاهی انجام دادند.

بازیکنان پس از گذشت 15 دقیقه از تمرین به سه دسته تقسیم شدند و تمرینات استقامتی را پشت سر گذاشتند.

با توجه به اینکه پیش از آغاز تمرین اعلام شده بود رسانه‌ها فقط قادر به پوشش 15 دقیقه ابتدایی تمرین هستند با اندکی ارفاق و پس از گذشت 25 دقیقه رسانه‌ها به بیرون از محل تمرین تیم ملی هدایت شدند تا کی‌روش شاگردانش را پشت درهای بسته تمرین دهد.

در تمرین امروز مربوط به برخورد یکی از ماشین‌های صداوسیما با ماشین کارلوس کی‌روش بود که نگرانی راننده سرمربی تیم ملی را به‌دنبال داشت. 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز