خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله شبیری زنجانی در دیدار رییس دفتر رییس جمهور:

برای توفیق بیشتر دولت دعا می‌کنم

حضرت آیت الله العظمی شبیری زنجانی در دیدار رییس دفتر رییس جمهوری با ابلاغ سلام به دکتر روحانی، از زحمات و تلاش‌های دولت تقدیر کرده و گفت: زحماتی که دولتمردان در مسیر خدمت به مردم و پیشرفت کشور متحمل می شوند، نزد خداوند متعال محفوظ است و آرزوی قبولی خدمات دولت در پیشگاه خداوند متعال را دارم.

به گزارش ایلنا، این مرجع عالیقدر تقلید با بیان اینکه اگر خداوند در تصمیمات و اقدامات در نظر گرفته شود، حاصل تلاشها مورد تایید الهی خواهد بود، اظهار داشت: برای همه دولتمردان آرزوی توفیق در خدمت به کشور و مردم و اسلام را دارم و وظیفه خودم می دانم برای توفیق بیشتر دولت دعا کنم. تلاش و مجاهدت مسئولین و دولتمردان با قصد و نیت خیر، عنایت و کمک خداوند و حل و فصل مشکلات را به دنبال خواهد داشت.

حضرت آیت الله شبیری زنجانی تصریح کردند: ابعاد مادی و معنوی زندگی مردم باید در کنار هم دیده شوند و نباید هیچ کدام در سایه دیگری قرار گیرد. اقتصاد نباید هدف باشد اما عدم اهتمام به آن به هدف اصلی که بعد معنوی زندگی مردم است هم لطمه خواهد زد.

وی خواستار بهترین عنایات و توجهات اولیای الهی به جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرکز تشیع در جهان شدند.

محمد نهاوندیان نیز در این دیدار که به مناسبت هفته دولت انجام شد، ضمن ابلاغ سلام رییس جمهوری، گزارش جامعی از خدمات و تلاشهای دولت در سه سال گذشته در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ارائه کرد.

رییس دفتر رییس جمهوری،  مهار تورم، تلاش برای خروج از رکود و فراهم کردن زمینه و بستر مناسب برای فعالیت فعالان اقتصادی، ایجاد آرامش و رفع التهابات اقتصادی و رفع موانع تعامل فعالان اقتصادی با کشورهای دیگر را از جمله اقدامات زمینه ساز دولت برای تسریع و تسهیل مسیر پیشرفت کشورعنوان کرد.

 

کد خبر : ۴۰۵۰۸۴