خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله موسوی اردبیلی در دیدار نهاوندیان:

باید شکرگزار خدمات دولت بود

یکی از مراجع عظام تقلید با بیان اینکه" انصافا دولت یازدهم، دولت خوب و فعالی است و زحمات زیادی می کشد"، گفتند: دعای خیر مردم، بهترین پشتیبان این دولت خواهد بود.

به گزارش ایلنا، حضرت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی در دیدار رییس دفتر رییس جمهوری،  پس از شنیدن گزارش جامع عملکرد سه ساله دولت تدبیر و امید، تصریح کردند: فعالیت‌ها و اقدامات دولت قابل تقدیر است و باید شکرگزار خدمات دولت در حوزه های مختلف بود.

وی ضمن دعای خیر برای موفقیت رییس جمهوری و مجموعه دولت، تصریح کردند: دولت یازدهم دولت خوب و کارآمدی است و احتیاج به دلگرمی و پشتیبانی دارد تا اگر ضعف هایی هم هست، با برنامه ریزی دقیق و فعالیت و تلاش بیشتر رفع شود.

حضرت آیت الله موسوی اردبیلی، اداره کشور و کار اجرایی را بسیار سخت و دشوار دانستند و در عین حال گفتند که دولت در برابر مشکلاتی که هر روز ممکن است بروز کند،  باید صبور و بردبار باشد.

وی همچنین با بیان اینکه مردم باید آرام آرام آثار فعالیت های دولت را در زندگی خود حس کنند،  توصیه کردند که اقدامات دولت در همه حوزه ها ، به طور ملموس برای مردم تبیین و تشریح شود.

محمدنهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری نیز در این دیدار با ابلاغ سلام گرم رییس جمهوری و دولت به ایشان ، گزارشی جامع از دستاوردهای دولت تدبیر و امید در سه سال گذشته در حوزه های مختلف بویژه در حوزه اقتصادی ارائه کرد.

کد خبر : ۴۰۵۰۷۹