خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز:

سقوط 4تیم به لیگ یک باعث پسرفت فوتبال ایران می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۰۷

یاوری با اشاره به سقوط چهار تیم به لیگ دسته یک و یک تیم در پلی‌آف افزود: این تصمیم‌گیری کاملا غیر کارشناسی بوده و به ضرر مردم و نسل اینده و جوانان است.

 خرم آباد-ایلنا: یاوری با اشاره به سقوط چهار تیم به لیگ دسته یک و یک تیم در بازی‌های جام حذفی افزود: این تصمیم‌گیری کاملا غیر کارشناسی بوده و به ضرر مردم و نسل آینده و جوانان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، محمود یاوری  روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران بروجرد در محل هتل زاگرس این شهر افزود: در بازی های مختلف شاهد اخلاق و شعور و فهم بالای هوادارن تیم دورود بوده ایم که حتی تیم حریف را هم تشویق می‌کنند و این اقدامی ارزشمند است.وی تاکید کرد: فضای ورزش در کشور باید محیطی شاد و با طراوت برای جوانان باشد که با توجه به رشد جمعیت حتی باید تعداد تیم های فوتبال را افزایش داد نه اینکه با تصمیمی غیر کارشناسی و با سلیقه شخصی، زمینه را برای کاهش تعداد تیم‌ها و برکنار شدن فوتبالیست‌ها فراهم کرد و مطمئنا این تصمیم عواقب بدی برای ورزش ما خواهد داشت.

وی اضافه کرد: با وجود مایلی‌کهن و امکانات و شرایطی که برای تیم دورود مهیا شده، این تیم پیشرفت‌های خوبی داشته و توانسته با حضور بازیکنان مجرب امتیازات خوبی را کسب نماید.

وی اظهار داشت: از نقاط ضعف و قوت تیم گهر دورود با اطلاع هستیم و امیدواریم تیمی که استحقاقش را دارد در بازی فردا پیروز میدان باشد.

یاوری با اشاره به سقوط چهار تیم به لیگ دسته یک و یک تیم در بازیهای پلی‌آف افزود: این تصمیم گیری کاملا غیر کارشناسی بوده و به ضرر مردم و نسل اینده و جوانان است.

یاوری به افت تیم فجر سپاسی در نیم فصل دوم اشاره کرد و افزود: تمرینات ما از خرداد ماه آغاز شد و شروع خوبی داشتیم و از نظر بدنسازی و تاکتیکی وضعیت خوبی بود و توانستیم امتیازات خوبی را کسب کنیم اما مسایل مالی در این زمینه تاثیرگذار بود.

وی همچنین بر به‌کارگیری افراد مجرب و کاردان در عرصه ورزش کشور به ویژه فوتبال تاکید کرد و گفت: افرادی از جنس فوتبال و از جنس مدیریت باید در این عرصه ورود پیدا کنند که متاسفانه فوتبال ایران که در جایگاه 17جهان بود، امروز به رده 60 جهان رسیده است.

وی در خصوص وضعیت تیم فجر افزود: فجر سپاسی تیمی کم‌هزینه است و توانستیم با دادن آقای حقیقی به تیم ملی 800میلیون تومان به سایر بازیکنان تیم تزریق کنیم.

یاوری افزود: هم اکنون حسین کاظمی که بازیکنی با تجربه و با اخلاق است و در تیم‌های بزرگ کار کرده را در اختیار داریم که و هفته‌های آینده نیز دو بازیکن خارجی به تیم ما اضافه خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز