خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت خبر داد:

بهره‌برداری از 1200 پروژه در رشت طی سه سال خدمت دولت تدبیر و امید

فرماندار رشت تعداد پروژه های به ثمر رسیده در سه ساله عمر دولت تدبیر و امید را در شهرستان رشت، 1200 پروژه با اعتباری بالغ بر 2000 میلیارد تومان عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از رشت،سید عیسی مهدوی ، پیش از ظهر امروز در  مراسم افتتاح پروژه گازرسانی به 200 روستای گیلان  گفت: موفقیتهای ملی و بین المللی دولت تدبیر و امید در دریای متلاطم اقتصاد، روابط بین الملل و انرژی هسته ای و مهار تورم علیرغم تمامی مشکلات و سنگ اندازی ها ، تنها در سایه تدبیر برتر بزرگ اندیشان و مسئولان این دولت میسر شد و بسیاری از زیرساختها از جمله گازرسانی روستایی به سرانجام رسید.

وی افزود: رونق فضای کسب و کار ، کاهش رتبه بیکاری، ایجاد همدلی و هم جهتی بین مردم و مسئولین و اجرای پروژه‌های مهم و حیاتی و به ثمر رساندن بسیاری از آنها، از دیگر موفقیت‌های این دولت مدبر است.

مهدوی تعداد پروژه‌های به ثمر رسیده در سه ساله عمر دولت تدبیر و امید را در شهرستان رشت،  1200 پروژه با اعتباری بالغ بر 2000 میلیارد تومان دانست و افزود: بسیاری از شاخص‌های فرهنگی و عمرانی شهرستان را با هدایت نماینده عالی دولت و همکاری مردم شریف شهرستان ارتقا دادیم.

وی ادامه داد: شهرستان رشت نیازمند توجه ویژه‌ای است، شبکه‌های برق، کشاورزی و اجرای طرح تجهیز و سایر مواردی که در ردیف تخصیص بودجه قرار دارند ، برای اجرایی شدن نیازمند حرکتی ضربتی در جهت رفع مشکلات مردم هستند.

 

کد خبر : ۴۰۴۹۵۶