خبرگزاری کار ایران

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر قم خبر داد:

افزایش 60 درصدی کشفیات مواد مخدر صنعتی و نیمه صنعتی در سال گذشته

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در زمینه کشف مواد مخدر موفقیت‌های خوبی داشتیم و نسبت به سال گذشته 60 درصد افزایش کشفیات اینگونه مواد مخدر صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری هفته دولت استان قم، مجید دالوند با بیان اینکه با توجه به اینکه استان قم محور مواصلاتی استان‌های دیگر است، اظهار کرد: تلاش پلیس بر این است که از پتانسیل‌های موجود کمال استفاده را برای کنترل و کشف مواد مخدر انجام دهد.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم با تأکید بر اینکه کنترل محور استان به شدت در حال انجام است ، افزود: توزیع و کشف مواد مخدر به صورت محسوس در حال انجام و فعالیت‌های ما بیشتر به صورت محسوس است و ماشین‌هایی که جاساز داشته باشند مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

دالوند با بیان اینکه کشف 80 کیلوگرمی اخیر مواد مخدر حاصل زحمات نیروی پلیس است، گفت: در زمینه مصرف مواد نیمه صنعتی نسبت به سال‌های گذشته کمی افزایش داشته‌ایم و این مسأله به دلیل گران شدن مواد صنعتی بوده همچنین حدود پنج درصد افزایش دستگیری داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه مصرف مواد مخدر صنعتی و نیمه صنعتی آسیب رسان است، گفت: در این زمینه موفقیت‌های خوبی داشتیم و نسبت به سال گذشته 60 درصد افزایش کشفیات صنعتی و نیمه صنعتی داشتیم.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم بیان کرد: در زمینه عمده فروشان سعی بر این است که تا زمانی که مهره‌ها شناسایی نشده‌اند دستگیری انجام نگیرد هدف متلاشی کردن باندها است.

دالوند با بیان اینکه نسبت به سال گذشته حدود 20 درصد افزایش انهدام باند را داشته‌ایم، گفت: پاکسازی چهره شهر از وجود توزیع کنندگان مواد مخدر نیازمند همکاری مردم است تا در صورت مشاهده چنین افرادی اخبار صحیح را در اختیار پلیس قرار دهند.

کد خبر : ۴۰۴۹۵۳