خبرگزاری کار ایران

ونگر: این فصل ما آسان‌ترین فصل نقل‌وانتقالات را داشتیم

سرمربی توپچی‌های لندن اعتراف کرد آرسنال تا به این لحظه در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی موفق ظاهر نشده است.

به گزارش ایلنا، در حالی که گفته می‌شود سران باشگاه آرسنال رقم 100 میلیون پوند را در این تابستان در اختیار آرسن ونگر گذاشته‌اند تا بازیکنان جدیدی را به ترکیب توپچی‌ها اضافه کند، اما سرمربی فرانسوی توپچی‌ها تا‌کنون تنها گرانیت ژاکا را از بورسیا مونشن‌گلادباخ و راب هلدینگ را از بولتون به خدمت گرفته است و این در مقایسه با عملکرد رقبای آرسنال در فصل نقل‌وانتقالات بسیار ناچیز بوده است. البته گفته می‌شود اشکوردان مصطفی، مدافع آلمانی والنسیا و لوکاس پرس، مهاجم اسپانیایی دپورتیوو لاکرونیا روز گذشته (جمعه) وارد شهر لندن شده‌اند تا قرارداد خود را با توپچی‌های لندن منعقد کنند.

آرسن ونگر که شاگردانش از ساعت 18:30 امروز (شنبه) در هفته سوم لیگ برتر انگلیس در خانه واتفورد به میدان خواهد رفت، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: همیشه به شما (خبرنگاران) گفته‌ام که در مورد ارقام از من سؤال نپرسید. سؤال اول‌تان هم این است که «پولی برای خرج کردن دارید؟» و بعد از آن می‌پرسید: «آیا مطمئن هستید که می‌توانید این پول را به خوبی خرج کنید؟» و من هم در جواب به شما خواهم گفت که وقتی صحبت از نقل و انتقالات می‌شود بازیکن مدنظر باید استعداد، قدرت مورد نظر و البته قابلیت فروش مجدد را داشته باشد. البته وقتی بازیکنی 24 ساله می‌خرید، همیشه می‌توانید پولی را که بابت خرید صرف کرده‌اید، دوباره به‌دست بیاورید.

وقتی از ونگر پرسیده شد که «در فاصله پنج روز مانده به پایان فصل نقل‌وانتقالات تابستانی، باشگاه‌های لیگ برتری 900 میلیون پوند صرف خرید بازیکنان جدید کرده‌اند. آیا می‌توانید تا پیش از بسته شدن نقل‌وانتقالات تابستانی این رقم را به یک میلیارد پوند برسانید؟». او این‌طور پاسخ داد: نمی‌دانم که چقدر هزینه خواهیم کرد، اما متقاعد شده‌ام که بیشتر از این رقم خواهد بود. باشگاه‌های بسیاری در انگلیس هستند که سرمایه زیادی دارند، اما هنوز کار خاصی در فصل نقل‌وانتقالات نکرده‌اند و شما هم می‌توانید آن‌ها را نام ببرید.

سرمربی فرانسوی توپچی‌های لندن در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: به‌نظرم این فصل ما آسان‌ترین فصل نقل‌وانتقالات را داشتیم، چون می‌دانستیم که به‌دنبال خرید چه بازیکنی هستیم، اما در کارمان موفق نبودیم. به چهره من نگاه کنید، آیا چهره من به کسانی می‌خورد که خریدهای وحشتناکی انجام داده است؟ خیر، من سعی می‌کنم که بهترین تصمیم‌ها را بگیرم، اما شما در سه تا چهار روز آینده خواهید دید که چند انتقال صورت خواهد گرفت. از نظر من که جالب خواهد بود و شاید بیشتر از هر زمان دیگری خرید کنیم.

 

کد خبر : ۴۰۴۹۲۸