خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آتش‌نشانی رباط‌ کریم خبر داد:

توزیع بروشور راهنمای ایمنی خانواده‌ها در رباط کریم

کد خبر : ۴۰۴۹۲

یكی از مهمترین راه‌های جلوگیری از حوادث، رعایت نكات ایمنی است كه با فرهنگ‌سازی و ارائه توصیه‌های ایمنی می‌توان از بروز بسیاری از حوادث جلوگیری كرد.

ایلنا –رباط کریم:مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رباط‌ کریم با بیان این مطلب، گفت: یكی از مهمترین راه‌های جلوگیری از حوادث، رعایت نكات ایمنی است كه با فرهنگ‌سازی و ارائه توصیه های ایمنی می‌توان از بروز بسیاری از حوادث جلوگیری كرد.

به گزارش ایلنا از رباط‌ کریم؛ احمد خانی، سرپرست این سازمان ادامه داد: به همین منظور این سازمان بروشورهایی با عنوان ایمنی خانواده را تهیه و در اختیار شهروندان و خانواده‌ها قرار می‌دهد تا بتواند با فرهنگ‌سازی ایمنی را در بین خانواده‌ها و کودکان و از بروز خسارات ناشی از بی‌اطلاعی افراد از مسائل ایمنی پیشگیری کند.

وی گفت: سازمان آتش نشانی به منظور حفظ امنیت ساختمان‌ها به هنگام اخذ پروانه ساختمانی، اخذ پایانکار ساختمانی، پرداخت عوارض درآمدی سالانه شهرداری و انتقال سند، کارشناسان خود را برای بررسی ایمنی محل اعزام می‌کند تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

احمد خانی در پایان اظهار داشت: واحد آموزش و پیشگیری این سازمان آمادگی دارد تا آموزش های لازم در خصوص رعایت اصول ایمنی و پیشگیری از حوادث و کاهش خسارات را به تمامی ادارات، مدارس و آموزشگاه‌ها نیز ارائه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز