خبرگزاری کار ایران

بحران جدی در استقلال؛ یک لشکر هافبک به جای مدافعان مطمئن

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۹۱۷

استقلال حالا بیش از هر زمان دیگری نیاز دارد که در خط دفاع ساماندهی شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، خط دفاعی استقلال این روزها شرایط خوبی ندارد و این موضوع را میتوان با توجه به تعداد گلهای خورده این تیم در لیگ 95-96 و عملکرد ضعیف مدافعان این تیم به وضوح دید.

اگر نگاهی به نتایج استقلال در فصلهای گذشته بیندازیم متوجه می‌شویم که خط دفاعی این تیم همواره جزو بهترینها بوده و حتی قرار نگرفتن این تیم در ردههای اول تا سوم نیز باعث تضعیف عملکرد خط دفاعی نشده است و همواره خط دفاعی جزو بهترینهای لیگ برتر بوده است.

استقلال در حالی لیگ جدید را آغاز کرد که سکانداری این تیم توسط علیرضا منصوریان باعث خوشحالی خیل عظیمی از هواداران شده و اکثر آنها امیدوار به گرفتن نتایجی مثبت در لیگ جدید بودند.

یارگیری احساسی در بدو ورود منصوریان به این تیم به صورت کلی، باعث شد عملکرد ضعیف در خرید بازیکن دفاعی دیده نشده و اکنون با گذشت 4 هفته از رقابتها کمبود یک دفاع خوب و شش دانگ در خط دفاعی استقلال احساس شود.

با همه اینها، به نظر میرسید با تعطیلی لیگ، استقلال به برطرف کردن مشکل خط دفاعی خود پرداخته و کمبود بازیکن در این قسمت را جبران کند اما خبرهای رسیده حاکی از آن است بازیکنی که این روزها برای عقد قرارداد و البته به صورت قرضی به باشگاه استقلال قدم خواهد گذاشت یک هافبک خواهد بود. حقدوست، بازیکن جوان نفت تهران این روزها زمزمه جداییاش از یاران علی دایی قوت گرفته و طبق آخرین اظهارنظر روابط عمومی باشگاه نفت، با این جابجایی فقط به صورت قرضی موافقت شده است. 

از سویی دیگر شنیده میشود با وجود کمبود مدافع و ضعف شدید استقلال در این قسمت، امین حاج محمدی نیز درصدد جدایی از این تیم بوده و این موضوع میتواند شوکی دیگر به استقلال باشد.

به نظر میرسد، پس از کسب نتایج ضعیف منصوریان در استقلال و احتمال جدایی امین حاج محمدی از این تیم، خرید یک هافبک در زمانی که این تیم با لشکری از هافبکها روبرو بوده؛ کار چندان عاقلانهای نیست.

 باید دید که مربی جوان استقلال چه تدابیری برای جبران این کمبود و ازدیاد هافبکهای خود در ادامه راه خواهد اندیشید؟!

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز