خبرگزاری کار ایران

ترابیان: باید تا جام‌جهانی نقاط ضعف تیم ملی را برطرف کنیم

ترابیان گفت: در جام‌جهانی کلمبیا با تیم‌های قدرتمندی بازی می‌کنیم و باید نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم.

عباس ترابیان،‌ رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی ایران در  گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد عملکرد تیم ملی فوتبال ساحلی در مسابقات آسیایی گفت: تیم ملی فوتبال ساحلی ما در این مسابقات عالی کار کرد. ما واقعا به این نتیجه رسیدیم که چه کار درستی کردیم که آقای میر شمسی را به عنوان سرمربی انتخاب کردیم.

ترابیان ادامه داد:‌ «اکتاویو» عملکرد خوبی در تیم ملی فوتبال ساحلی داشت اما معتقدم میرشمسی هم می‌تواند همان کار را انجام دهد. میرشمسی از توان واقعی بازیکنان تیم ملی استفاده می‌کند و کادر فنی بسیار خوبی دارد. ما امیدوار شدیم که تیم ملی فوتبال ساحلی باز هم در مسابقات جهانی عملکرد درخشانی داشته باشد.

رئیس کمیته فنی توسعه و فوتسال و فوتبال ساحلی با بیان اینکه میرشمسی بسیار بی‌حاشیه است، اظهار داشت: کادر فنی تیم ملی فوتبال ساحلی با بازیکنان تیم ملی یک دوستی و مودت خوبی برقرار کرده‌ است و این برای ما بسیار مهم است که سرمربی رابطه‌ خوبی با بازیکنان داشته باشد.

ترابیان در مورد عملکرد تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت تایلند، گفت:  این تورنمنت برای ما بسیار مفید بود چرا که متوجه نقاط ضعفمان شدیم. باید نقاط ضعفمان را تا بازی‌های جام‌جهانی برطرف کنیم و کادر فنی به خوبی متوجه این مسئله است. ما در جام‌جهانی با تیم‌های قدرتمندی مثل اسپانیا و مراکش بازی می‌کنیم و باید با تمام توان مان مقابل آن‌ها قرار بگیریم.

وی در مورد اینکه آیا سیدرضا افتخاری به همراه تیم ملی فوتسال به کلمبیا می‌رود یا خیر گفت: از این موضوع بی اطلاعم اما خودم کنار تیم هستم. ضمن اینکه فیفا کارگاه آموزشی برگزار می‌کند که باید در این کارگاه حضور داشته باشم.

 

کد خبر : ۴۰۴۸۵۵