خبرگزاری کار ایران

درخشش ملی‌پوشان فوتبال ساحلی شهرداری تبریز؛

بازیکنان تیم شهرداری تبریز مقابل فیلیپین 10 گل به ثمر رساندند

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۸۵

تیم فوتبال ساحلی ایران در نخستین دیدارش در مسابقات مقدماتی جام‌جهانی 2013 مقابل تیم فیلیپین با نتیجه 20 بر صفر پیروز شد که 10 گل این بازی توسط بازیکنان فوتسال ساحلی شهرداری تبریز به ثمر رسید.

ایلنا-تبریز: بازیکنان تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز با درخشش خود نیمی از گل‌های تیم ملی ساحلی ایران مقابل فیلیپین را به ثمر رساندند.

به گزارش ایلنا تیم فوتبال ساحلی ایران در نخستین دیدارش در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2013 مقابل تیم فیلیپین با نتیجه 20 بر صفر پیروز شد.

10 گل این بازی توسط بازیکنان فوتسال ساحلی شهرداری تبریز به ثمر رسید.

محمد احمدزاده چهار گل، علی نادری سه گل، حسن عبداللهی دو گل و مهران مرشدی‌زاده یک گل از 20 گل تیم ملی ایران مقابل فیلیپین را به ثمر رساندند تا بازیکنان تیم فوتسال ساحلی شهرداری تبریز بیشترین نقش را در این پیروزی داشته باشند.

تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز در رقابت‌های این فصل كشور  با 17 پیروزی و بدون باخت به عنوان قهرمانی ایران دست یافته  و محمد احمدزاده نیز آقای گلی مسابقات لیگ فوتبال ساحلی کشور را کسب کرده بود.

از تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز 5 بازیکن به نام‌های سید پیمان حسینی، محمد احمدزاده، حسن عبداللهی، علی نادری و مهران مرشدی‌زاده در تیم ملی حضور دارند.

علی نادری، کاپیتان تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز در تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نیز بازوبند کاپیتانی را بر بازو دارد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز