خبرگزاری کار ایران

ماركو ماتراتزی:

کوفی عنان و ماندلا هم برای آشتی دادن من و زیدان دست به کار شدند

کد خبر : ۴۰۴۸۴

زیدان فرصت هایی را برای آشتی کردن ما از دست داد. حتی کوفی عنان و نلسون ماندلا هم برای آشتی دادن ما دست به کار شدند.

مارکو ماتراتزی، بازیکن سابق اینتر و تیم ملی ایتالیا انتقادات تندی را خطاب به زلاتان ابراهیموویچ هم تیمی سابق خود در اینتر در طول سال های 2006 تا 2009 به زبان آورده است.

به گزارش ایلنا، بازیكن ایتالیایی تیم فوتبال چلسی در گفت و گو با فرانس فوتبال از مسائل مختلفی گفته، از انتقاد از ایبرا گرفته تا تاختن به بنیتس.

ماتراتزی، مدافع با تجربه ایتالیایی هیچ علاقه ای به رافا بنیتس، سرمربی اسپانیایی که بعداز رفتن مورینیو جانشین آقای خاص دراینتر شد، ندارد.

ماتراتزی اعلام کرده است، بنیتس تصویر مورینیو را از سالن تمرینات اینتر و جایی که تصاویر تمام مربیان اینتر قرار داشت، برداشت.

وی دراین باره گفت: نمی توان تاریخ اینتر را پاک کرد و یا در موردش بحثی کرد. با این کار، بنیتس شخصیت خود را نشان داد و ثابت کرد که یک انسان ضعیف است.

ماتراتزری درمورد درگیری خود با زیدان در فینال جام جهانی 2006 هم صحبت کرد و هنوز هم ضربه ای که زیدان با سربه سینه او وارد کرد را به یاد دارد. وی گفت: ناعادلانه بود که به خاطر آن موضوع دو بازی محروم شدم. زیدان هم فرصت هایی را برای آشتی کردن ما از دست داد. حتی کوفی عنان و نلسون ماندلا هم برای آشتی دادن ما دست به کار شدند. وقتی چنین افرادی هم موفق به آشتی دادن ما نشدند، دیگر تقصیر من نیست. کوفی عنان یک بار سعی کرد تا یک عکس یادگاری با هردوی ما بگیرد ولی زیدان از گرفتن این عکس سرباز زد.

وی درنهایت از این که بعد از قهرمانی با تیم ملی ایتالیا درجام جهانی 2006 نام خود را در لیست 50 بازیکن منتخب توپ طلای فرانس فوتبال ندید ابراز تاسف کرد و گفت: این برای فرانس فوتبال شرم آور است. با عملکردی که من در جام جهانی داشتم می بایست در کمال آرامش نام من در جمع 10 نامزد نهایی قرار می گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز