خبرگزاری کار ایران

طی سه سال گذشته؛

اجرای 600 پروژه توسط دولت تدبیر و امید در محمودآباد

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۷۰۲

فرماندار محمودآباد گفت: در سه سال گذشته بیش از600 پروژه با اعتباری بالغ بر 34 میلیارد تومان اجرا شده است

به گزارش خبرنگار ایلنا از محمودآباد،یحیی یوسف پور روز جمعه طی سخنانی پیش از خطب های نماز جمعه شهرستان محمودآباد ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر گفت: علیرغم اینکه عمر دولت پاکدست شهیدان رجایی و باهنر کمتر از 40 روز بود ولی همچنان راه و روش آنها به عنوان یک الگو در جامعه مطرح می باشد و سادگی و ساده زیستی و سخت کوشی از مهترین ویژگی های دولت شهیدان رجایی و باهنر بوده است.

وی با اشاره به اینکه دولت نمی توانست با شعار مسیر سخت رشد و توسعه کشور را طی کند گفت: بی ثباتی اقتصادی و تورم بالای 40% و سیاست های ضعیف در حوزه بین المللی و تحریم های ظالمانه و قطعنامه های ماهانه مجامع بین المللی بر علیه ایران همگی جزء مشکلاتی بود که دولت یازدهم با آن روبرو بود و موجب رکود اقتصادی در کشور شد.

وی مهمترین اقدامات دولت تدبیر و امید در کشور را کاهش تورم 40 % به زیر 10 % و ارتقاء رشد اقتصادی کشور از منفی شش به شاخص مثبت و افزایش دو میلیون وپانصد هزار بشکه ای صادرات نفت در کشور و کاهش 15 میلیارد دلاری وارادت کالای قاچاق برشمرد و گفت: رویکرد و محورفعالیت های دولت در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری و تقویت اقتصاد درون زا می باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد با اشاره توفیقات دولت در حوزه سیاست های خارجی گفت:سربازان دیپلماسی ایران در طی 18 ماه مبارزه و نه مذاکره توانستند برجام را به فرجام برسانند و نتیجه همه این اقدامات در رشد اقتصادی کشور تاثیر بسزایی خواهد داشت.

فرماندار شهرستان محمودآباد همچنین با اشاره به اقدامات دولت طی سه سال گذشته در شهرستان محمودآباد گفت: در سه سال گذشته بیش از600 پروژه با اعتباری بالغ بر 34  میلیارد تومان در محمودآباد اجرا و به بهره برداری رسیده است .

یوسف پور افزود: 24 طرح با اعتباری بالغ بر 27 میلیارد و 144 میلیون و 700هزار تومان در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

وی گفت : این طرح ها در 7 حوزه کشاورزی و بهسازی روستایی ، راه ، عمران شهری ، مخابرات و بخش نیرو و ساختمانهای اداری به افتتاح خواهند رسید.

فرماندار محمودآباد افزود: 9 طرح در بخش راه با اعتباری بالغ بر 2میلیارد و805 میلیون تومان و 4 طرح در بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد و 194 میلیون تومان و 1 طرح در بخش بهسازی روستایی با اعتباری بالغ بر 818 میلیون تومان و 2 طرح در بخش نیرو با اعتباری بالغ بر 592 میلیون و 700 هزار تومان و 2 طرح در بخش عمران شهری با عتباری بالغ بر 350 میلیون تومان و 1 طرح در بخش مخابرات با اعتباری بالغ بر 70 میلیون تومان و 5 طرح با اعتباری بالغ بر 569 میلیون تومان از ره آورد دولت تدبیر و امید در هفته دولت شهرستان محمودآباد می باشد

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز