خبرگزاری کار ایران

از تفکرات گل‌محمدی آگاه نیستم؛

درخشان: پرسپولیس برنده دربی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۶۹

اگر بازیکنان پرسپولیس با تفکر بیشتری به این بازی نگاه کنند نتیجه لازم را خواهند گرفت تا انتظارات هواداران با پیروزی در این دیدار برآورده شود.

سرمربی تیم داماش گیلان با اشاره به شرط این تیم در آستانه دیدار برابر مس کرمان گفت: خوشبختانه تمرینات خیلی خوبی را انجام دادیم و وضعیت ما نسبت به گذشته بهتر شده است.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه آسیب دیدگی یکی دو بازیکن مصدوم ما برطرف شده و ما می‌توانیم از آنها بهره لازم را ببریم. انشاالله اگر به مانند بازی قبلی در مقابل پرسپولیس بدشانسی نیاوریم می‌توانیم یک نتیجه قابل قبول را مقابل مس کرمان به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: ما نه تنها در بازی مقابل پرسپولیس بلکه در بازی مقابل سایپا و آلومینیوم و همچنین در سه - چهار مسابقه اخیر دقیقا در لحظه‌ای که باید به گل برسیم دچار مشکل می‌شویم. طی روزهای گذشته هم روی این مساله کار کردیم و سعی می‌کنیم در دیدار مقابل مس کرمان دیگر آن ضعف را نداشته باشیم.

سرمربی تیم داماش در خصوص شناختش از تیم مس کرمان گفت: در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر هستیم و مطمئنا تیم‌ها از یکدیگر شناخت پیدا کردند. تیم مس هم از قدرت خوبی برخوردار است و ما بازی مشکلی را مقابل این تیم داریم آنها از تیم‌های استخوان دار لیگ برتر هستند و با توجه به تغییراتی که در کادر فنی خود دادند به طور یقین در شکل بازی خود نیز تغییرات ایجاد خواهد شد اما من امیدوارم از شرایط میزبانی استفاده کرده و بتوانیم 3 امتیاز را بگیریم.

درخشان با بیان اینکه برای دیدار مقابل مس یکی - دو بازیکن مصدوم دارند، گفت: سوای این موضوع مساله مهمی که وجود دارد این است که بازی ما مقابل مس کرمان همزمان با مسابقه استقلال و پرسپولیس است و در این شرایط تماشاگران کمتری برای دیدن بازی ما به استادیوم خواهند آمد چراکه بیشتر آنها سعی می‌کنند مسابقه دربی را ببینند و ما پوئن برخورداری از حمایت تماشاگرانمان را نخواهیم داشت. متاسفانه برنامه‌ریزی لیگ در این مقطع جالب نبود. حداقل می‌توانستند بازی ما را یک روز زودتر و دیرتر از دربی برگزار کنند.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به مسابقه دربی گفت: پرسپولیس تیم خوبی است و اگر بازیکنان این تیم با تفکر بیشتری به این بازی نگاه کنند نتیجه لازم را خواهند گرفت تا انتظارات هواداران با پیروزی در این دیدار برآورده شود.

درخشان در خصوص اینکه گل‌محمدی اعلام کرده برای این بازی برگ برنده‌ای رو خواهد کرد، گفت: من از تفکرات گل‌محمدی آگاه نیستم. هر مربی یکسری نکات کلیدی برای مسابقات حساس در ذهن دارند که به موقع آن را رو خواهد کرد. در کل هم من فکر می‌کنم پرسپولیس برنده دربی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز