خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی البرز مطرح کرد:

ساخت مسکن برای مددجویان؛ اولویت فعالیت‌های سازمان بهزیستی

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۶۱۹

مدیرکل بهزیستی البرز از ساماندهی بیش از 4000 هزار مددجو در استان البرز خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در البرز، داریوش بیات‌نژاد با بیان این مطلب در مراسم جشن واگذاری 735  واحد مسکن معلولین این استان در باشگاه میلاد کرج گفت: توانایی‌اقشار مختلف و اقدامات حمایتی– توانبخشی، در راستای تحقق سیاست های کلان اقتصادی مقاومتی در این سازمان پیگیری می شود.

وی در ادامه با بیان این که استان البرز محرومیت های مختلفی در بخش‌های مختلف دارد با اشاره به موقعیت ویژه جغرافیایی و اجتماعی البرز در سطح کشور خاطرنشان کرد: نیمی از مشکلات کشور در البرز تجمیع شده است از این روی برای حل معضلات و مشکلات اجتماعی البرز می بایست با نگاه فرا استانی و ملی نگریست.

وی در ادامه با بیان این که در سال اقتصاد مقاومتی مولفه هایی نظیر رشد اقتصادی، اشتغال و ارتقاء رفاه عمومی می بایست مورد توجه قرار گیرد بر لزوم استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی و سازمان های مردم نهاد برای توسعه و بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی کشور تاکید کرد.

داریوش بیات نژاد با بیان این که ساخت مسکن برای مددجویان اولویت فعالیت های سازمان بهزیستی کشور است گفت: با توجه به این که در دولت قبل کمتر از 200  واحد مسکونی تحویل مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی شد، خوشبختانه از سال نخست دولت یازدهم تاکنون 2000 واحد مسکونی تحویل مددجویان تحت پوشش سازمان متبوع شده است.

وی در ادامه با بیان این که این واحدهای مسکونی آماده به تحویل در طول مدت ۹ ماه گذشته ساخته شده است از ساماندهی 4500 واحد در  البرز خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز