خبرگزاری کار ایران

شاعران در نماز جمعه شعر می‌خوانند

کد خبر : ۴۰۴۵۸

شاعران در نماز جمعه روز ۶ بهمن در سراسر کشور در پاسخ به اهانت‌هایی که به ساحت رسوم اكرم(ص) صورت گرفته، شعر می‌خوانند.

ایلنا: دبیر هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر از شعرخوانی شاعران در نماز جمعه روز ۶ بهمن در سراسر کشور در آستانه میلاد حضرت رسول (ص) و در پاسخ به اهانت‌هایی که به ساحت ایشان صورت گرفته است، خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی جشنواره شعر فجر، رضا حمیدی دبیر هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر گفت: در آستانه سی‌ و چهارمین بهار انقلاب اسلامی و هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر، شاعران نغزگوی و نکته‌سنج ایران، روز ششم بهمن و در دومین روز از هفته وحدت، در جمع نمازگزاران جمعه شعرخوانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه «زبان شعر، زبان دل و امید است» افزود: به هر حال نماز جمعه، فرصتی است برای هم‌نوایی دل‌ها و به همین خاطر تصمیم گرفتیم مراسم شعرخوانی در نمازهای جمعه، در سراسر کشور برگزار شود.

حمیدی اضافه کرد: این اقدام به یاد پیامبر گرامی اسلام (ص) انجام خواهد شد و پاسخی است به کینه‌ها و اهانت‌هایی که به ساحت ایشان صورت گرفته است.

دبیر هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر از شاعران کشور خواست که زبان خود را با ذکر جمیل احمد (ص) سرشار کنند و یادآو شد: برای پراکندن این نور و طراوت، جایی بهتر از جمع نمازگزاران جمعه وجود ندارد.

وی تاکید کرد: امیدوارم شاعران متعهد ما که به گمان من سرداران ذوق و هنر هستند، در رویارویی با این قبیله‌ که دهان به گزاف گشوده‌اند، قدرتمندانه وارد صحنه شوند و هنر خود را نذر مهربانی‌های آن برگزیده خدا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز