خبرگزاری کار ایران

در سومین روز ازر هفته دولت؛

5 پروژه گازرسانی به روستاهای شهرستان میاندوآب افتتاح شد

در سومین روز از هفته دولت و با حضور مدیرکل شرکت گاز آذربایجان غربی، محبی نیا نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار میاندوآب و مسئولان محلی پروژه گازرسانی به چندین روستای شهرستان میاندوآب افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از میاندوآب؛ منصور صادقیان امروز در مراسم افتتاح پروژه های گازرسانی به  روستاهای  شهرستان میاندوآب اظهار داشت: ساکنان روستاهای حسن آباد، جعفرآباد، اوچ تپه، مظفرآباد  و حسن کندی امروز از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

وی با اشاره به اینکه این پروژه از سال 1390آغاز شده بود، افزود: با توجه به سیاست دولت تدبیر وامید و توجه ویژه به امر گازرسانی این پروژه ها بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر وامید با سرعت بیشتری شتاب گرفت و امروز شاهد بهره برداری از آنها هستیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی بیان کرد: تا سال 93 فقط 33درصد از مناطق روستایی استان از نعمت گاز بهره مند بودند ولی امروز درسال 95 61درصد از مناطق روستایی به این نعمت خدادادی دسترسی دارند .

صادقیان تصریح کرد:در زمینه مصرف سوخت گاز طبیعی نیز با داشتن 114 جایگاه سوخت گازجزو استانهای پیشرو دراین زمینه هستیم و امروز به لطف تدبیر ویژه دولت شاهد تسریع در پروژه های گازرسانی در سطح کشور هستیم.

کد خبر : ۴۰۴۴۹۰