خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در مراسم افتتاح ۲ واحد تولیدی در گلوگاه مطرح کرد؛

دولت به کارآفرینان توجه ویژه ای دارد/راه اندازی پنجره واحد حوزه های کشاورزی، گردشگری و صنعتی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۴۷۸

استاندار مازندران گفت: با استفاده از پنجره واحد، سرمایه گذاران در کمترین زمان نتیجه درخواست های خود را از دستگاههای اجرایی دریافت می کنند.

به گزارش ایلنا از ساری؛استاندار مازندران با اشاره به اینکه بسته حمایتی از صنایع کوچک و متوسط مورد حمایت دولت تدبیر و امید است گفت: همسو با این رویکرد 400 واحد تولیدی متوقف و یا تعطیل شده استان تا پایان امسال فعال می شود.

ربیع فلاح در حاشیه افتتاح 2 واحد تولیدی در گلوگاه در گفت و گو با خبرنگاران افزود : با فعال شدن این واحدها برای 15 هزار نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد می شود.

وی همچنین گفت:  تاکنون 200 واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شده اند.

او افزود : واحدهای تولیدی بدهکار تا سقف یک میلیارد تومان از بانک تسهیلات رونق تولید دریافت خواهند کرد.

استاندار مازندران با اشاره به ایجاد شعل برای 62 هزار نفر در استان در سال گذشته ، به راه اندازی پنجره واحد حوزه های کشاورزی، گردشگری و صنعتی اشاره کرد و گفت : با استفاده از پنجره واحد، سرمایه گذاران در کمترین زمان نتیجه درخواست های خود را از دستگاههای اجرایی دریافت می کنند.

فلاح با تاکید بر اینکه استخدام در دستگاههای دولتی نمی تواند به عنوان راه حل مشکلات بیکاری در کشور محسوب شود، یادآور شد: دولت به کارآفرینان توجه ویژه ای دارد و برای حوزه بخش خصوصی توجه ویژه و مناسبی اعمال می کند.

در سومین روز از هفته دولت با حضور استاندار مازندران، 2 واحد تولیدی کارتن سلولزی و ذغال چوب با سرمایه گذاری بیش از 10 میلیارد ریال در ناحیه صنعتی گلوگاه به بهره برداری رسید که برای حدود 30 نفر ایجاد اشتغال خواهد کرد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز