خبرگزاری کار ایران

ربیعی در واکنش به نامه سرگشاده تاج‌گردون:

بدون مطالعه و تامین اعتبار قولی نمی‌دهم/ برخی اوقات همه‌ چیز دست ما نیست

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به نامه سرگشاده رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس که گفته بود این وزیر به تعهدات خود در سفر به گچساران در روز کارگر سال گذشته عمل نکرده واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، علی ربیعی در برنامه نگاه روز شبکه محلی دنا در یاسوج، در پاسخ به این سوال که تاج‌گردون در نامه‌ای سرگشاده از شما انتقاد و نارضایتی خود را اعلام کرده، اظهارداشت: هر چیزی را که تعهد کرده‌ام عملیاتی می‌شود.

وی با بیان اینکه عادت ندارم بدون مطالعه و تامین اعتبار قولی به مردم بدهم، خاطرنشان کرد: معاون تامین‌اجتماعی ما فردا به گچساران می‌رود و قرار بود در آنجا کار کلینیکی را انجام دهیم و حتما برای این پروژه روزشمار می‌گذاریم.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی دولت یازدهم افزود: البته این را هم بگویم ممکن است شرایطی پیش بیاید و همه چیز در دست ما نباشد.

ربیعی گفت: مراکزی را که ما قول می‌دهیم 24 ماهه و یا 18 ماهه به سرانجام می‌رسانیم و امیدواریم این مرکز در گچساران در کمتر از این زمان به سرانجام برسد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، غلامرضا تاج‌گردون نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای سرگشاده به استاندار کهگیلویه و بویراحمد با پوزش خواستن از همراهی نکردن با وزیر کار در این سفر، گفته بود که وزیر به وعده‌های خود در گچساران عمل نکرده و نمی‌تواند شاهد وعده‌های جدیدی باشد.

کد خبر : ۴۰۴۲۶۳